![]() |
|
|
|||
|
|||
Van wie is BonGou Porsche>? Waar is de Speedlover Porsche Boxster, heb deze niet aan het werk gezien... Rijdt deze aanstaande zondag wel mee of ook niet? Aangezien Jurgen Van Hover alleen op deze wagen staat ingeschreven...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het was idd een drukke dag vandaag. Mooie wagens gezien. Dat beloofd voor dit seizoen. MIjn foto's volgen later op de avond.
|
|
||||
|
||||
Mijn foto's:
|
|
||||
|
||||
KS Silhouettes zien er echt beestig goed uit! Doet enorm veel zo'n livery.
|
|
|||
|
|||
Ik heb Kuismanen geklokt op 01'33''82.
Bongou Porsche is van Muytjens - Verhoeven. Het was trouwens een prachtige dag geweest. Mvg |
|
||||
|
||||
Voor zondag geven ze regen blijkbaar ?
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand foto's van de achterkant van de ultima van qvick?
Mvg, Vincent |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() http://www.weeronline.nl/Belgiee/Zolder.htm |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Last edited by Vertigo Streiff; 24-03-2005 at 22:25. |
|
|||
|
|||
Vind het langs de zijkant lijken op de Le-Mans Bentley met zo'n hoge achterspoiler... Weet er iemand meer over hoe of wat van de Speedlover Porsche Boxster of daar al een 2e piloot voor gevonden is... Was blijkbaar niet op de testdag aanwezig...
|
|
||||
|
||||
Vraagje, maakte de 993 van AD vandaag een bijzonder geluid?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Reeds een klein reeksje klaargemaakt,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() More On Site ASAP GRtz |
|
||||
|
||||
Mooi mooi dat alle fotografen de moeite doen om alles zo snel online te zetten! We zijn verwend
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|