![]() |
|
#271
|
||||
|
||||
Quote:
|
#272
|
|||
|
|||
First Motorsport
Leest/Jeuris: Porsche 996 GT3 Supercup-GTB Van Rompuy/De Sterck: Porsche 996 GT3 Supercup-GTB Cracco/Jamers: Porsche 996 GT3 Supercup-GTB |
#273
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#274
|
||||
|
||||
Een mogelijke gast tijdens de 24 uur van Zolder, een MG Rover ZT V8 4.6 Liter. Deze wagen zal vermoedelijk van start gaan in het BTCS 2005 en er bestaat een kans dat ie eenmalig overwipt naar de Belcar volgens dit bericht op Turbomagazine
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#275
|
|||
|
|||
Bron Turbo Magazine 130 en ik citeer :
Audi op de planeet Belcar Het commerciële doel van Audi gaat via het noorden van het land. Daarom denkt het merk met de ringen aan een deelname aan de Belcar. Vorige winter was er sprake van een Audi RS6. Nu gaat het om een Apollo. Que ? De Apollo is een Duitse Supercar met V8 4,2 l biturbo Audi motor (478 pk), gebouwd door MTM, de tuningspecialist van de producten van het merk uit Ingolstadt. In afwachting van de homologatie wekte deze prachtige wagen al de belangstelling van de Belgian Audi Club. MTM werkte vroeger al samen met Franz Dubois. De door Roland Mayer (ex Audi AG) opgerichte firma leverde de 1.8 turbo motor van de A4 Quattro in de Belcar 2000. Het is ver weg en met heel wat vraagtekens. Wat gaat dat geven ??? C U |
#276
|
||||
|
||||
|
#277
|
||||
|
||||
Quote:
Jochie |
#278
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
#279
|
||||
|
||||
Ik vind die apollo wel een NSX look-a-like.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#280
|
|||
|
|||
Zeker met die luchthapper.
Mvg |
#281
|
||||
|
||||
Als het om het commerciële te doen is gaat VW-Audi heus niet met een auto aan de start komen die alleen op motorisch gebied een band heeft met Audi.
|
#282
|
|||
|
|||
Het is toch allemaal maar bizar. Waarom kopen ze niet gewoon de Audi RS6 Competition die ontwikkeld is door Champion Racing voor SCCA SPEED World Challenge GT in Amerika.
![]() Deze wagen heeft al een 495 pk versie van de 4.2 biturbo (geprepareerd door Cosworth Technologies). |
#283
|
|||
|
|||
Ik sluit me helemaal aan bij gwyllion.
|
#284
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#285
|
||||
|
||||
Apollo op Motorshow Essen 2004 :
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|