![]() |
|
|
||||
|
||||
2005? We gaan naar de UK!.....en zij komen naar hier.
Volgens de Autosport die deze ochtend in de schappen ligt van de Engelse kiosken mogen we in 2005 een soort joint-venture verwachten tussen de Belcar en de Britcar. In het desbetreffende stukje komt James Tucker (baas EERC/Britcar) aan het woord, als de plannen doorgaan is een samenwerking tussen Belcar en Britcar zeer goed mogelijk.
De plannen zoals ze nu op tafel liggen, houden in dat de Britcar een support race zal zijn tijdens de 24 uur van Zolder. De Belcar op zijn beurt is dan weer een support race tijdens de 24 uur van de Britcar (Snetterton? / Silverstone ?) Er is zelfs een gewaagd plan om de Britcar en Belcar samen een race te laten rijden op Spa. Kun je het je voorstellen? 95 wagens op de baan!! Ondanks dat het budget voor de race 2 tot 3 maal zo duur zal zijn als een buitenlandse verplaatsing naar Duitsland of Frankrijk heeft de Belcar organisatie de sterke intentie om naar de UK te gaan. Er schijnen toch een hoop Belcar teams de wens te hebben uitgesproken om eens met het veer het kanaal te oversteken ![]() Tja, voor het heetste Belcar nieuws moet je nu eenmaal op De Paddock zijn ![]() link naar de Britcar: http://www.eerc.co.uk/
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 20-05-2004 at 00:43. |
|
||||
|
||||
Mooie scoop
![]() Zou wel leuk zijn! |
|
|||
|
|||
Zou het ook leuk vinden maar volgens mij kunnen ze zo'n verplaatsing naar 't buitenland best doen zoals ze nu hebben gedaan bij Duitsland. In de zomer voor de 24Uren van Zolder
|
|
||||
|
||||
Een koerske in de UK zie ik wel zitten evenals een gecombineerde race in Spa of Zolder. In ieder geval zullen wij erbij zijn.
|
|||
|
|||
Die "First view" van "Autosport" doet soms wonderen.
![]()
|
|||
|
|||
Een samensmelting is volgens mij onhaalbaar. Ben de eerste race op Silverstone gaan kijken naar onze Clio die daar meereed en ik moet zeggen, het niveau kan je vergelijken met dat van de Touring Cup op uitzondering van 2 à 3 wagens. Ik vrees ook dat die mannen dan wel een grove mentaliteitswijziging dienen te ondergaan, enkele rijden gewoon op hun mocaseins in de wagen en met een mechaniekersoverall. Je kan niemand natuurlijk iets kwalijk nemen, maar het nieveau ligt heel ver uit elkaar.
Als je even tijd hebt moet je de geschreven discussies maar eens gaan lezen op het volgende forum, dan wet je genoeg. Ik volg de Britcar al enkele maanden en ik kan zeggen, pure fun for low budget. http://www.ten-tenths.com/forum/show...threadid=50170 |
|
|||
|
|||
zie ik wel zitten
zeker bij de 24 uren van ZOLDER zoals marshal al zei met 95 wagens op de baan ![]() ![]() ik was net eens foto's van de wagens aan het bekijken en opeens zag ik een heel bekend gezicht de BMW van Willie More ![]() rijden er nog enige "bekende" gezichten in mee ![]() Last edited by Vertigo Streiff; 20-05-2004 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volgens het bericht in Autosport gaan Belcar en Britcar niet samen maar zullen ze op twee, wellicht drie, weekends samen het affiche delen. Let wel, het gaat om een prematuur bericht in de Engelse Autosport.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Re: 2005? We gaan naar de UK!.....en zij komen naar hier.
Quote:
het leek me gewoon onmensbaar ![]() Last edited by Vertigo Streiff; 20-05-2004 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, voor de supporters is het dan wel weer interessant! ![]() Ik ben er alleszins voor! Quote:
![]() Allé, hopelijk blijft het niet enkel bij plannen, maar komt er effectief iets uit de bus! Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Of weet U zoiets niet als autosportfan. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Amaai... moest da doorgaan...
Daar gaat volk naar komen kijken denkek !! Met 95 op zolder is wel gekkewerk... Franco is eventueel nog te doen om dat het langer is he maar zie diene hoop eens naar Eau Rouge afstormen ![]() |
|
||||
|
||||
Het gaat hier nergens om 95 wagens die samenrijden. Gelieve de discussie te houden op dingen die wel kunnen gebeuren.
|
||||
|
||||
Re: 2005? We gaan naar de UK!.....en zij komen naar hier.
Quote:
Trouwens als je die thread op ten-tenths doorspit mag je toch wel de voorzichtige conclusie trekken dat die Tucker een beetje een prutser is.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|