![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
ten tweede is het u niet opgevallen dat dat afgebakend was met HERAS hekken en dat was opengemaakt door toeschouwers die Heras hekken staan daar niet als versiering he ![]() dus ... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Je mag er vanuit gaan dat een flink aantal mensen die zondag in Zolder rondliepen, overtuigd zijn dat ze een Formule 1 Grand Prix gezien hebben. Dat soort toestanden krijg je natuurlijk als je het klootjesvolk massaal met vrijkaarten naar je circuit lokt en de Nissan World Series dan ook nog eens voorstelt als "F1 Unplugged". Ik ben trouwens ook benieuwd wat Bernie Ecclestone hierover denkt? Ik kan me de straffe verhalen en welles-nietes discussies binnen enkele jaren al voorstellen. Probeer als autosportliefhebber maar aan een leek uit te leggen dat het niet de Formule 1 was die hij gezien heeft: "Maor ik zweer et; mor jowel, 't is zekerst waor. We hemme de Formuul ien in Zolder zien raaie. Men vraaw was der oek bai. Ist nie waor, Marina? Zie det na? 't Is zekerst waor! Hie zie, das nog ne fotto die ek daor getrokken hem : ziet, Marina me ozze klaaine in zen voituur en onzen Blakkie. Ja, den hond was der oek bai, hè. Ja ziet es, ons frigobox hadde we oek bai, want dier da dat der was, jong : acht euro veur de parking en draai euro veur nen hotdog. Schandaolig, hè. En volk joeng, een massa, da was nie te doen. Iene kier, mao nooit nie mier, zenne! Mao, zie det na? Geloef det ne nog nie? In Twieduuzend en vier was de Formuul ien in Zolder. Dakkoord, de Schumacher was der wel nie bai, mor 't was toch de Formuul ien! Zeg dat den Johnny et gezeid het. Just of nie just, Marina?" Wat ik maar wil zeggen; Jan Publiek die zondag voor het eerst in Zolder was, zal men er niet meer terugzien en de rechtgeaarde raceliefhebbers hebben aan dit soort toestanden ook geen verhaal. Integendeel, de echte racefans jaagt men met dit soort mislukte stunts weg van het circuit. Circuit Zolder heeft zichzelf en de autosport het voorbije weekend zeker geen dienst bewezen. Last edited by Baron; 28-04-2004 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ik dacht dat het forum van De Paddock VZW er was ter promotie van de autosport (enfin, statutair toch), maar als jullie zo verder blijven lullen, dan zal dit standpunt dan toch uit de statuten van de VZW geschrapt moeten worden. Of jullie daarmee dit forum EN zijn doelstelling steunen, dat laat ik aan jullie eigen "mening" (voor zover je dit als autosportliefhebber een 'mening' kunt noemen) en jullie eigen "smaak" en "verbeelding" over. Wat mij betreft : veel succes aan alle criticasters, hopelijk zien jullie het verschil in tussen jullie (wij) toeschouwers, en de moeilijkheden waarmee organisatoren gekweld worden, maar ja, die zijn grotendeels te wijten aan toeschouwers hé, los van "al dan niet" ronddelen van vrijkaarten... (alhoewel ik dat ook niet goed keur...), makkelijk om af te schuiven hé mannekes/vrouwkes...
Mijn raad aan alle ongefundeerde criticasters : jullie moeten een schip kopen, maar... als beste stuurlui dienen jullie wel aan wal te blijven, zodat je kan zien hoe de zaak vergaat... veel succes gewenst in elk geval! CU ... at Circuit Zolder... (Wat betreft de kritiek op de Marshalls... tja... laat de criticasters maar doen hé, tenzij ze zelf de zaak in handen willen pakken, maar dan neem ik wel een verzekering die minstens vijf maal zo hoog is als heden ten dage. Jullie 'Marshalls') deden jullie job. Zoals steeds. Proficiat!) Last edited by Mistery; 28-04-2004 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
zeg nu zelf die draad achter de sacramentsheuvel tot in de villeneuve en de draad in de villeneuve zelf dient tot niets buiten het vrije zicht te ontnemen. Sorry hoor maar de veiligheid op circuit wordt tot in het belachelijke doorgetrokken vind ik en verkloot het genieten van autosport voor een deel aangezien iedereen door het zelfde kleine gaatje zonder draad probeert te kijken, fotos trekken, filmen en zo voort. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
allez zeg nu zelf hoe dikwijls gebeurt da
|
|
||||
|
||||
en dan nog ge kunt u nog altijd bukken achter den draad die tot op heup of borst hoogte komt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk je niet dat er bepaalde regels zijn voor de afbakening van een circuit? Als je het daar niet eens mee bent moet je een brief schrijven aan de FIA in Parijs, die bepalen nu eenmaal deze standaarden. Wees blij dat je daar nog mag lopen, er zijn weleens wedstrijden op Circuit Zolder geweest waarbij dat stuk van het circuit verboden was voor het publiek wegens teveel gevaar. Ik heb weleens een wagen (het was wel een hele grote ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
en btw zijt ge al in spa geweest ???? daar kunt ge helemaal geen foto's maken en die draad heeft de veiligheid helemaal niet gedaan maar de directie. |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
1° die mensen doen hun job en doen dat naar best vermogen.Goed dus ! 2°vergeet niet dat al die dames en heren zich vrijwel GRATIS ter beschikking stellen en dan nog voor een groot deel van de infrastructuur zelf instaan 3°als er mensen rondlopen die je op een bepaald moment aan je jas trekken en zeggen "ga eens opzij" of "let op, ". Denk dan even na waarom men dat zegt. In de pits telt in zulke gevallen de regel ; eerst heel rap opzij gaan en dan kijken waarom je bent opzij gesleurd... Meestal slik je dan even en kom je tot de conclusie dat een of andere wagen je wel héél dicht is gepasseerd! Dus mensen. Apprecieer de marshals hun job en gun die mensen ook iets. Wat betreft de situatie van zondag... ik denk dat de WS het slachtoffer was van zijn eigen succes. Het was heel aangenaam om die bomvolle tribunes te zien. Anderzijds was de flessehals nabij de toren een serieus probleem. Toch moet de zaak niet worden overroepen. Als je op eender welke dorpsdag of braderij komt en het wat goed weer is, is er ook geen doorkomen aan....Mss zou een betere "verkeersgeleiding in de paddock wel helpen. Waarom bvb geen eenrichtingsverkeer invoeren en 2 doorgangen voorzien. Heen langs de kant boxen, terug langs de achterkant. Als je dan enkele doorsteekpassages maakt en daar een controlepost zet ben je al een eind weg... Last edited by fordje; 29-04-2004 at 10:28. |
|
||||
|
||||
Wat een hoop gelul allemaal zeg........de meeste onder jullie kijken alleen maar naar hun eigen belang!! Als er niks in de kranten,tv,radio of internet te lezen is over de autosport begint iedereen te klagen, zie je wel alleen voetbal en tennis zijn belangrijk en autosport is weer het ondergeschoven kindje....
Maar ja als er wel overal wat te lezen valt, gaan er veel daar weer over lopen zeiken. Kijk, de veiligheid moet voorop staan dat is 1, maar om te zeggen dat mensen met kinderen, honden, koelboxen en parasols/paraplu's beter thuis hadden kunnen blijven...wat een onzin. Als die mensen het leuk vinden om naar de race te gaan kijken moet dat toch kunnen!!! En als de mecaniekers en andere die denken dat ze altijd voorop moeten staan, nu eens wat langer hebben moeten wachten om op hun plaats van bestemming te kunnen komen.....kijk heel simpel....geen publiek = geen circuit, geen media, geen inkomsten, geen sponsors, geen teams, geen auto's op de baan, geen rijders....en dus ook geen mecaniekers meer nodig hahahah IS KORTZICHTIG OPGESCHREVEN, MAAR JE KUNT NOOIT HET GEWONE VOLK VERANTWOORDELIJK STELLEN, LAAT STAAN VERBIEDEN OM OP EEN CIRCUIT TE KOMEN, BETAALD OF ONBETAALD...enne over de kinderen die er volgens een hoop niet thuis hoorde: Ze horen er wel thuis (mits gehoorbescherming) ze zijn de toekomst van een mooie sport....en geen kinderen, geen toekomst. Ik wil trouwens wel een test doen met de meeste van hier: we laten een auto voorrijden en zeg dan welk merk, en welke coureur er in rijdt, wie de meeste raad is winnaar. Dit lijkt simpel maar ik wed dat 50% het verliest van mijn zoontje van 3.5 jaar oud!!!! En dat heeft ie echt niet geleerd om thuis bij mooi weer met zijn playmobil te spelen, alleen omdat enkele "racefans" hem de toegang verboden omdat het nog een kind is, en die plaats opslokt waar anders een "echte"racefan had kunnen staan!!!! ONZIN........maar 1 ding nog een keer herhalen: de veiligheid moet voorop staan....PUNT..... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|