![]() |
|
|
||||
|
||||
goedemiddag
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() @ Jo, Ook een! ![]() |
|
||||
|
||||
Goeiemorgen iedereen
![]() |
|
|||
|
|||
Goedemorgen
![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Goeiemorgen.
ben vanmorgen begonnen aan een 24uurs sessie ![]() Straks naar de autorodeocross gaan zien hier in de straat, dan naar huis voor de F1, dan snel naar het werk om de nachtshift te doen, en dan terug beddeke in. Kzie het al helemaal zitten ![]()
|
||||
|
||||
Deze thread heeft bijna 4 jaar onder het stof gezeten, dus voor deze ochtend weer eens mooi afgestoft en opgepoetst.
't nog erg vroeg en er dwarrelt sneeuw uit de lucht... Dat beloofd weeral voor de eerste ochtendspits van het jaar. Maar, aangezien ik nog enkele dagen vakantie heb, ga ik dat vooral niet aan mijn hart laten komen. G O E D E M O R G E N!! en als je de weg op moet, maak er een veilige rit van. ![]() |
|
||||
|
||||
Same here! En aangezien Gulfie ook nog verlof heeft had ik eigenlijk afgesproken om hem vandaag eens te gaan opzoeken... 't Zal voor morgen zijn vrees ik, want ik ga de strooidiensten eerst rustig hun werk laten doen!
|
|
||||
|
||||
En hier! Ook goedemorgen trouwens. Het is hier in het zuiden des (Neder)lands helemaal wit en dus een zootje op de weg. Gelukkig heb ik dan de hele week ook nog verlof
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|