![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er nog 2 te gaan jong.... ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben erdoor !!! Iemand die een logistiek planner of bediende zoekt
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
nooit geweten dat ze een examen mondeling frans zo zwaar konden maken! valt me da even tegen als laatste examen! en neen dit is niet ironisch! ik heb me er wel een beetje aan mispakt! kunt ge u voorstellen dat 4dagen bijna niet genoeg is!
|
||||
|
||||
Ik ben er ook vanaf. Hopelijk gaat de telefoon niet morgen of overmorgen, want da's dan slecht nieuws
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Allé, ge krijgt nen tip. De helft van mijne nummer bestaat uit 2-en. (en hem dan nog niet vanbuiten kennen ![]()
![]() Last edited by sledge; 23-06-2003 at 23:23. |
|
||||
|
||||
Ben ook geslaagd, op naar de unif
|
||||
|
||||
hier ist 2e zit geworden .....
Nuja ... had het eigenlijk zien aankomen .... In het 2e jaar Toegepaste Informatica is dat eigenlijk ook geen uitzondering .... 80% eindigt daar met nen 2e zit .... ![]() Goeie nieuws is dat ik wel hoop heb vo den 2e zit tot een goed einde te brengen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Nu zijn het er in ieder geval nog maar twee... Frustrerend mondeling examen daarnet, het moge duidelijk zijn dat die prof nooit studenten van het vrouwelijk geslacht buist. Het klote was wel: maandag examen tot 16.30 en dan daarnet om 10.15 het volgende, donderdag en vrijdag doet hetzelfde scenario zich voor ![]() Voor mij wordt het zeker tweede zit, dit stond al vast van in januari, nu maar hopen dat de schade beperkt blijft... |
|
||||
|
||||
Mijn reeks zit er zo goed als op, maar donderdag enkel nog een formaliteit.
Eerste zit kan nog, maar het zal er enorm om spannen, die deliberatie gaat mij enkele jaren van mijn leven kosten vrees ik... FF |
|
||||
|
||||
Quote:
Donderdag nog een formaliteit, deliberatie beslist alles ![]()
|
||||
|
||||
ja deliberatie is bij ons al vrijdag gebeurd
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|