![]() |
|
|
||||
|
||||
Het was inderdaad weer fantastisch. Ik heb heerlijk gereden en voor mijn gevoel gaat het steeds beter.
Ik ben pas sinds augustus van de partij en heb sindsdien 1 dag moeten missen door problemen met de remmen. Ik weet zeker dat ik er in 2006 elke free-driving dag bij ben. Dus dat gaat me nog de nodige banden, remschijven en blokken kosten. Maar ik heb het er graag over. Grote pluim voor de organisatie en het overgrote deel van de deelnemers. Het is telkens een feest. Grtz, Robert 'Geux' Guezen |
|
||||
|
||||
![]()
Zoals reeds geschreven was het wederom een fantastische dag!!
En een mooie afsluiting van alweer het zoveelste ERAN Free driving seizoen... Grote complimenten voor Erik, Andy en iedereen die deze dagen iedere keer weer mogelijk maken! ![]() PS. Klik hier voor 351 foto's van 4 November. (wederom met dank aan Oliver) Thums up! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Gelukkig is het droog gebleven en heb ik weer een fijne dag gehad.
Deze winter gaan we flink sleutelen en volgend jaar zijn we er zeker weer bij. Groetjes aan allen! Lode Filmpje van afgelopen vrijdag op de site: ![]()
|
||||
|
||||
Echt knappe foto's. Zo kan ik nog wat blijven nagenieten van die fantastische dag.
Nog een dank aan het 'Eran' team ! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een raket !!! |
|
||||
|
||||
Lode man,
wat een machien toch Weet je welke tijden je draait op Zolder?
|
||||
|
||||
Van harte dank aan Oliver voor de vele mooie foto's die hij steeds maakt. Ik ben altijd dolblij om een foto van de Johny en mij te zien. Het zijn herinneringen aan keitoffe momenten op het circuit.
Ook nen dikke merci aan het Eran team, zij maken het ons mogelijk onze passie te beleven aan democratische prijzen. Volhouden zo!!! Waarschijnlijk kom ik kijken op de driftdays. Na vorige vrjdag is er een vreemde tik in de overbrenging van de Johny. Dat wordt een winterklus. Tot binnenkort aan iedereen hier op het forum.
|
||||
|
||||
we hopen nu snel de kalender an 2006 klaar te hebben. De data zijn aangevraagd maar we wachten nog op bevestiging van Circuit Zolder.
Ook Francorchamps gaan we weer organiseren, hopelijk krijgen we tijdig de datum doorgespeeld. Wat het vrij rijden betreft was het een geslaagd jaar. Veel deelnemers, slechts enkele serieuze ongevallen, steeds met enkel materiele schade. En vooral veel positieve reacties. Het doet als organisator toch steeds goed om deze reacties te lezen. Teken dat we niet te slecht bezig zijn... Maar eerst nog onze driftdag. Ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Ik kan haast niet wachten op het lijstje met data voor 2006.
Die gaan vervolgens direct in mijn agenda met de notitie "bezet". Zeker voor Spa !! Klasse voor 2005 en keep up the good work. |
|
||||
|
||||
Quote:
schitterend jaar 2005 geweest, op naar 3decemeber en het volgende jaar. Race groeten, Jo Smets |
|
|||
|
|||
Hey Andy,
Ook van onze kant veel dank voor het organiseren van de Erandagen - we gebruiken ze voornamelijk om met onze Sierra's (je hebt ze vast wel eens gezien, zilver en rood, Sh*t happens erop) rond te rijden, proberen om met zo weinig mogelijk power zo hard mogelijk te gaan, en daar zijn de Erandagen geweldig geschikt voor. Als het kan gewoon doorgaan in 2006 - jullie hebben een geweldige formule die je bijna nergens terug vindt. We hopen er zo vaak mogelijk bij te zijn, maar kan niet altijd wegens race-verplichtingen elders met de Porsche). Als het nou maar mogelijk was om ook in de winter nog te rijden...ik zie een natte baan met een Sierra met slicks achter en profielbanden voor, en dan maar dwars...(ze hebben niet genoeg power om met de driftdagen mee te doen...) Heel veel groeten Ron Verheijen RoToBa Performance under Pressure |
|
||||
|
||||
we zijn ook bezig om een dag in januari of februari te organiseren. Hoop snel e data te krijgen.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|