![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
't gaat hem niet zozeer over de heeel drukke toestanden en bloopers op de kleine ring en Place de l'Etoile. Aan de Triomfboog werkt het wel, heb vier weken in Parijs gewerkt - 't is ongeloofelijk wat er daar gebeurd, mais ça fonctionne. En op de kruising van de kleine ring en Belliardstraat heb ik zo'n 10 jaar geleden een kleine aanrijding gehad. Veel gediscusieer over en weer, de politie erbij gehaald, verbale agressie ja, maar nooit geen fysieke bedreigingen. En dat klaag ik aan. 't is niet omdat het druk is en en en dat er slaag moet uitgedeeld worden aan iedereen die iets doet wat volgens de agressor niet kan.
|
|
||||
|
||||
mij moet ge niets meer vertellen over verkeersagressie, ik woon in maasmechelen. als je nog maar scheef kijkt naar zo'n johny- in ze'n (waarschijnlijk) uitgebouwde golf 1- rammen ze u of stappen ze uit. zelfs met de fiets ben je hier niet meer veilig... en wat doet de politie : onbemande camera's zonder filmpje instaleren. mijn vader heeft een carrosserie bedrijf en wat bij ons allemaal binnenkomt ten gevolge van verkeersagressie is niet op een hand te tellen. maasmechelen is onveilig voor auto's, wie er woont weet wat ik bedoel...
|
|
||||
|
||||
jah hé Supra, das hier niet te geloven ...
en meestal zijn dat van die Johnny's op de Pauwengraaf die constant toerkes rijden met en ze hebben een vreemd accent ... de politie doet daar dus echt niets aan ... die houden zich bijvoorbeeld bezig met het verkeer te leiden op een plaats waar het absoluut niet nodig is ... maar dat de rooi lichten aan de pauwengraaf (vroeger grootste winkelstraat van MM) kapot zijn, daar zulde nooit een agent zien staan... hier maakt ge echt wel stunten mee hé Supra? ![]() Pas op, zo draait de garage wel goed ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
ik was vrijdag op de pauwengraaf en er gebeurd een accident voor men ogen. bijde auto's zwaar beschadigd, de weg vol met puin... de politie word gebeld en na 2 uur nog altijd niets van hen te bespeuren.ondertussen zijn beide auto's weer vertrokken(ze konden nog rijden, ze waren "gewoon" aan de zijkant beschadigd) en het puin heeft zig verspreid. verder weet ik ni wat er nog gebeurd is want toen heb ik hetzelf ook afgestapt. waar zijn ze toch mee bezig... waarschijnlijk fietsen aant tegen hoeden omdat hun licht ni aanstaat... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Allemaal goed en wel, maar als ik me niet vergis tonen de statistieken dat er proportioneel veel meer verkeersslachtoffers vallen in België dan in Italië. En Portugal schijnt qua rijgedrag nog een tikkie erger te zijn dan Italië.
Maar misschien heeft het ook wat met de infrastructuur te maken en wie weet, het feit dat Italianen gewoon zijn zich in hun hectische verkeer te verplaatsen en meestal aanvoelen wat de andere gaat/kan doen.
|
||||
|
||||
Quote:
lol, vandaag gaan kijke en de lichte op de pauwengraaf werken nog altijd niet ... de laatste keer dat die gingen was mss een half jaar geleden ![]() by the way, in Italie, als ge daar langs de kant staat lacht ge u ziek ... die houden daar op de landwegjes echte rally's met een Fiat Uno ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
jah is misschien off topic ... maar in Italie enzo is wel geen verkeersagressie
![]() |
|
||||
|
||||
ben ik het wel mee eens over Italie. Ze rijden als zotten, maar zullen nooit aan uw raam hangen om u uit de wagen te sleuren. Misschien zitten de "mama's" en de rondborstige dames op RAI Uno d'er voor iets tussen.
![]() Ik begin er weer over te geraken zie ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hoofdstuk 2 in deze story.
Ondanks 2 getuigen, blijft de kerel volhouden op die plek nooit geweest te zijn. Interessant... |
|
||||
|
||||
Hoofdstuk 3
Zijn auto was niet verzekerd. Kan dus de herstelling zelf betalen en hopen dat het Algemeen Waarborg Fonds mij binnen een paar jaar een percentage terugbetaalt. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|