![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bron: http://www.racingworld.be/news/8775/...14-wagens.html |
|
||||
|
||||
FIA GT3 inderdaad in een dieptepunt.
Waar is de tijd dat we ongeveer 50 wagens aan de start zagen... Of volgens mij gaan die nu allemaal aan de start van de BES |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
En zo te zien zakken we terug naar 12 deelnemers:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Racingworld meldt dat de 2 luxury ferrari's toch aan de start gaan komen, net als een Camaro.
Er zijn toch een aantal gt3's in België, vreemd dat die niet meerijden tijdens hun thuiswedstrijd.
|
|||
|
|||
Luxury Racing zelf heeft op Nogaro al aangegeven dat ze zich terugtrokken en geen races in FIA GT3 meer zouden doen.
Daarnaast stond Yaco Racing met de Camaro ook op de lijst voor Nogaro en waren ze 2 dagen voor het evenement ineens weer van de lijst verdwenen. Last edited by Stranger; 18-04-2012 at 17:21. |
|
||||
|
||||
Schrappen die handel, liefst vandaag nog! Deze klasse is een wanvertoning op het circuit.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
vind ik ook!!
|
|
|||
|
|||
Liever samenvoegen met het al bijna even armetierige GT1 kampioenschap...
|
|
||||
|
||||
ik heb - via de livestream dan wel - toch leuke wedstrijden gezien in Zolder. en ook al was het dan door het weer; het gebrek aan een groot deelnemersveld stoorde mij niet
|
||||
|
||||
Amper tien wagens present in Navarra
Bron: Endurance Info Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|