De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-05-2010, 14:44
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Dat de GT2's snel gaan is duidelijk, niemand die snelle ronde opgemerkt van CRS met hun 430 in Practice 2 ??? Eventjes een 2.19.402

Ik hou natuurlijk niet alle cijfertjes op Spa bij maar wanneer ging er nog eens een GT2 onder de 2min20 in Spa???

Het weekend heeft me zeker aan het nadenken gezet om dit jaar misschien toch voor de eerste keer naar Le Mans af te zakken
Reply With Quote
Old 14-05-2010, 13:36
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by joost View Post
Wel dat had u gewoon ook hier kunnen lezen: http://sport.turbomagazine.be/news_N...st_in_VT1.html
Waarvoor dank, ik vraag me ook al de hele tijd af.

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Het weekend heeft me zeker aan het nadenken gezet om dit jaar misschien toch voor de eerste keer naar Le Mans af te zakken
Yep, ik krijg er ook almaar meer zin in.
Reply With Quote
Old 14-05-2010, 19:46
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Dat besluit heb ik al een jaar of tien geleden genomen, maar deze keer gaat het er echt wel van komen. Tentje is al gekocht
Reply With Quote
Old 15-05-2010, 00:03
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

is dat nog niet uitverkocht?
Old 15-05-2010, 01:45
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
Zat ik ook te denken. Campings zijn altijd heel snel volzet, ik heb m'n kaartje al in januari besteld. Vorig jaar heb ik echter wel vrij laat beslist en heb toch nog een kaartje voor Beauséjour kunnen bemachtigen. Effe bellen naar de organisatie zou ik zeggen. Er zijn altijd wel afzeggingen... Je moet ze dan wel bij de organisatie gaan afhalen.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 15-05-2010, 20:22
Pegasus's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Ik heb zonet mijn toegangskaart en kampeerplaats 'Expo' besteld via internet. Dus zeker nog niet uitverkocht
Reply With Quote
Old 15-05-2010, 23:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Iemand ergens gelezen hoeveel toeschouwers er zijn geweest? Als ik de online beelden bekijk op youtube e.d. van de World Series en de 1000 KM dan lijkt het me op de World Series veel drukker te zijn geweest. In de persreutel van de World Series noemde men een getal van 65.000 voor het gehele weekend. Dat zal wel een getal zijn wat creatief naar boven is afgerond

Als je alles in beschouwing neemt, dan gok ik erop dat er max. 15.000 man zijn geweest op de zondag van de 1.000 KM. Aan de toegangsprijzen kan het niet liggen want die waren mijn inziens netjes geprijst. Zou endurance racen dan toch niet zo populair zijn bij het grote publiek?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-05-2010, 09:09
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Het lag vooral aan de toegangsprijzen, niemand van mijn vrienden was namelijk bereidwillig € 35 (?) te betalen.
Old 17-05-2010, 13:58
Pegasus's Avatar
De Paddock Regular

30 euro algemene inkom kan er wat mij betreft nog net door, maar 15 euro voor de paddock... Echte fans betalen daarvoor maar het grote publiek ziet dat niet zitten. 45 euro tegenover 0 euro voor de WSR is toch een aardig verschil
Reply With Quote
Old 17-05-2010, 23:24
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik reken mezelf wel tot LMS-fan. vorige jaren heb ik voor paddock-toegang betaald, maar dit jaar niet. reden: daar is niks te zien tijdens de race; dan besteed ik trouwens meer tijd rond het circuit
Old 17-05-2010, 23:35
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Iemand ergens gelezen hoeveel toeschouwers er zijn geweest? Als ik de online beelden bekijk op youtube e.d. van de World Series en de 1000 KM dan lijkt het me op de World Series veel drukker te zijn geweest. In de persreutel van de World Series noemde men een getal van 65.000 voor het gehele weekend. Dat zal wel een getal zijn wat creatief naar boven is afgerond ---
Mark, op de World Series lijkt er altijd minder volk te zijn in vergelijking met bijvoorbeeld de Grand Prix of de 24u, om de heel simpele reden dat tijdens de World Series alles toegankelijk is en op de voornoemde weekends niet.

De helft van het circuit is tijdens de GP niet toegankelijk en dus troept iedereen samen op dezelfde plaatsen waardoor je de indruk krijgt dat het volgepakt zit! Tel zelf eens uit hoeveel mensen je in de paddock krijgt van Spa... het is daar altijd koppen lopen, chicane was goed gevuld. Hoofdtribune zat goed vol... 65000 over het weekend lijkt mij een aannemelijk getal voor de WSR.

Voor de 1000 km was mijn gok ook 15000 man. en ik denk ook dat de toegangsprijs de schuldige was. Mensen zijn inderdaad niet bereid 35 euro neer te tellen voor dit soort races. Helaas....
Reply With Quote
Old 17-05-2010, 23:55
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Voor de 1000 km was mijn gok ook 15000 man. en ik denk ook dat de toegangsprijs de schuldige was. Mensen zijn inderdaad niet bereid 35 euro neer te tellen voor dit soort races. Helaas....
20€ in voorverkoop leek mij een erg nette prijs voor een race van dit kaliber.
Reply With Quote
Old 18-05-2010, 11:05
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik vond 30€ aan de kassa ook nog schappelijk. je krijgt wél 6 uur wedstrijd, met een heel pak ex-F1-rijders aan de start, en nog verschillende toppers uit de endurance en andere reeksen
Old 18-05-2010, 17:03
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
ik vond 30€ aan de kassa ook nog schappelijk. je krijgt wél 6 uur wedstrijd, met een heel pak ex-F1-rijders aan de start, en nog verschillende toppers uit de endurance en andere reeksen
Ja, en mensen als jij en ik hebben het ervoor over om dat bedrag neer te tellen voor zo'n races. Maar om het even simplistisch te stellen is 'Jan met de pet' meer geïnteresseerd in een race-weekend waar hij gratis een F1-wagen voorbij kan zien knallen dan 35 euro neer te tellen waar ie met moeite het verschil ziet/kent tussen een LMP1 en LMP2 of een GT1 en GT2... Bovendien was het qua 'entertainment/randanimatie' vrij povertjes tijdens de LMS en dan bereik je de gemiddelde mens gewoonweg niet. Voor mij hoeft al die randanimatie echt niet, maar ik kom dan ook uitsluitend om de koers te zien. De paddock ben ik zelfs niet ingeweest dit jaar...

Bovendien word je wat de World Series ed betreft overdonderd door de publiciteit maar over de LMS kom ik in Oost-Vlaanderen niks van reclame tegen. Geen kat in mijn streek/omgeving die weet dat er een 1000 km race doorgaat maar ze weten mij wel steeds te vragen: 'Ben je nu naar de World Series geweest?' Zegt genoeg...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 19-05-2010, 00:21
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik heb hier in Brussel voor geen van beide wedstrijden reclame gezien, ook niet op de luchthaven (waar ze wel promo doen voor bvb de F1)

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules