De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Informatica en Fotografie
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-03-2002, 18:28
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

De Oneliner heeft dus wel gelijk ivm die 30mbit/s, ik ken ook een technieker bij telenet en die heeft dat verhaal bevestigd.

Ook blijft iedereen moeilijk doen over die opslag van het abonnementsgeld, maar iedereen vergeet wel dat je bij telenet nu wel 2 mailboxen ipv 1 krijgt, met elk 50mb storage en ook de webspace is verhoogde van 10 naar 50mb, en het nachtdownloaden. Dus echt reden om te klagen hebben we niet denk ik.

En uit testen blijkt nog maar eens dat telenet sneller is dan ADSL.

Quote:
ADSL geeft je een eigen oprit naar de internetsnelweg, maar wat ben je daarmee als je daar in de file staat

Greetz

Barry
Reply With Quote
Old 04-03-2002, 01:32
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

mja heb me nu een tijdje afzijdig gehouden uit heel de telenet discussie. Hun prijsverhogingen zijn inderdaad hun goed recht. Bovendien stellen ze er nog iets tegenover, dus dat walt ook wel heel goed mee. Vooral die 2e mailbox lijkt me interessant.

Erger vind ik de schrijnende technische problemen die telenet de laatste tijd heeft. Voor surfen valt het nog reuze mee, maar voor dingen waar latency (dus ping in internetterminologie) belangrijk is (bv online gaming, ...) kampt telenet met verschrikkelijke problemen. Misschien zijn telenet-users verwende mensen omdat ze jaren een geweldige ping gewoon waren omdat het telenet netwerk als het ware leeg was (ze hadden belange zoveel abbonnee's nog niet).

Dat die problemen bestaan, en dat die problemen niet ogenblikkelijk kunnen opgelost worden is te begrijpen. Wat niet te begrijpen is, is dat service van de helpdesk bijna onbestaande is geworden. Mails worden nooit gelezen (bevestigd door de medewerkers van de helpdesk van telenet zelf). 40 Minuten wachten op de help-lijn voor je iemand te pakken krijgt, die dan meestal een gebrek aan kennis heeft. Het zou allemaal niet mogen. Ik zal een van de laatste zijn om telenet af te kraken, toch moeten ze ook niet blind worden voor hun problemen.

airco
Old 12-03-2002, 00:11
Patroclos's Avatar
Patroclos Patroclos is offline
De Paddock Rookie

Ik heb gisteren nog eens geprobeerd hoe een gewone modem-verbinding ging...

Hoe heb ik ooit zonder telenet gekunt...

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules