De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-07-2005, 18:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by AlesiRed27
Nog vaststellingen:
De misschien wel belangrijkste vaststelling is dat Ferrari mét nieuwe Bridgestone banden toch niet kan domineren zoals het vorig wel kon doen. Ofwel zijn de banden dan toch niet zo ongelofelijk goed, ofwel is het chassis toch niet wat ze ervan verwacht hadden, ofwel worden de piloten oud (gemotiveerd zijn ze nog, daarover geen twijfel). Of een combinatie van de factoren uiteraard.

In elk geval denk ik dat de Ferrari's door de voorvallen van de laatste weken dichter genaderd waren op de concurrentie, en hadden ze nu de kans om terug mee te strijden voor de overwinning. Maar ondanks alles blijven Renault en McLaren de titelpretendenten. Op voorwaarde dat ze in september hun punten niet zien verloren gaan aan de groene tafel natuurlijk...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 05-07-2005, 10:42
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally Posted by AlesiRed27
't Wordt nog spannend. Ik vermoed wel dat McLaren snelheid boven bedrijfszekerheid aan't zetten is, in de hoop het kampioenschap te pakken. Die auto is zo snel, maar kijk... beide macs hadden weeral technische troubles dit weekend. Een afgeschreven Mercedesblok en hydrolische problemen. Ik zie Kimi nog 1 of 2 keer niet finishen, Fonzo echter, die is zo sterk bezig, mogelijk nog 1 uitvallertje.

Ik schat de kansen Kimi vs Fonzo 50/50.
Wel als McLaren snelheid boven bedrijfszekerheid blijft plaatsen komt er van de titel niets in huis ...

Ze hebben op vlak van snelheid momenteel licht de bovenhand op Renault .. Getuige de snelste raceronden de afgelopen GP´s en de quali in Frankrijk

Maar ze zullen met die snelheid wel optimaal moeten finishen ... anders haalt Raikonnen niets op tegen Alonso
Old 05-07-2005, 14:28
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by Sennake
De misschien wel belangrijkste vaststelling is dat Ferrari mét nieuwe Bridgestone banden toch niet kan domineren zoals het vorig wel kon doen. Ofwel zijn de banden dan toch niet zo ongelofelijk goed, ofwel is het chassis toch niet wat ze ervan verwacht hadden, ofwel worden de piloten oud (gemotiveerd zijn ze nog, daarover geen twijfel). Of een combinatie van de factoren uiteraard.

In elk geval denk ik dat de Ferrari's door de voorvallen van de laatste weken dichter genaderd waren op de concurrentie, en hadden ze nu de kans om terug mee te strijden voor de overwinning. Maar ondanks alles blijven Renault en McLaren de titelpretendenten. Op voorwaarde dat ze in september hun punten niet zien verloren gaan aan de groene tafel natuurlijk...
Die grote heropstanding van de roden komen we niet meer tegen dit seizoen, denk ik. D'r zijn af en toe eens wat opflakkeringen waardoor ik anders ging hopen, maar zoals je zegt, vele podiumplaatsen zijn te danken door de ongelukkige voorvalletjes van andere teams. Ferrari strijdt voor een eervolle P3 dit seizoen, meer gaat er niet meer in zitten.
Wat we nu krijgen is een leuke strijd tussen een Renault en een McLaren, waarbij de laatste de snelste lijkt, en dat kan enkel positief zijn vanuit de achtervolgingspositie van McLaren. En zo af en toe liggen Schumacher, Fisichella en Montoya ook nog eens op de loer.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules