![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik vind ook dat Hatchbacks niet thuishoren in ETCC. Alternatieven genoeg binnen de VW-Audi groep nochtans...
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja ik vind de wagen ook niet echt geslaagd, hopelijk is hij sneller dan zijn look, want zo een monovolume achtige racer dat staat niet.
|
|
|||
|
|||
Jeroen Bleekemolen en Carly Motors in WTCC?
Zie 3e foto http://www.pittalk.nl/bericht.php?nieuwsid=1968 |
|
|||
|
|||
Quote:
Aerodynamisch is het blijkbaar nog niet in orde. Bij Seat formuleren ze het als volgt: Quote:
Foto's en heel het persbericht: hier Last edited by gwyllion; 22-06-2005 at 10:44. |
|
||||
|
||||
Foto's van Seat Sport. Strange looking car indeed
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Voor veel meer foto's (20 tal) gelieve op URL onderaan mijn berichtje te klikken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Testen met een jeans en t-shirt met korte mouwen als "racepak" ![]() Volgens mij wordt die Leon een flop van formaat, het kleinste kind weet dat je met een handicap vertrekt als je voor een hatchback kiest. Nève heeft er bij Chevrolet op gehamerd dat ze voor een Saloon moesten kiezen indien ze ooit willen winnen. Marketinggewijs had dat veel beter geweest op het eerste zicht maar als je niet wint is er ook niet veel om over te stoefen natuurlijk... |
|
|||
|
|||
Zoals reeds gezegd hadden ze bij Seat geen keuze. Ze moesten kiezen uit de 3 nieuwe Seats die op het Golf V platform gebouwd zijn: Altea, Toledo en Leon.
Ik ben benieuwd of ze dat topsnelheid kunnen oplossen. De 20 klepper in de huidige Seat Toledo leverde al een stuk minder vermogen dan de Alfa en BMW; volgens fiawtcc.com: * Alfa: 275 hp @ 8450 tpm en 260 Nm @ 7000 tpm * BMW: 275 hp @ 8800 tpm en 230 Nm @ 7000 tpm * Chevrolet: 270 hp @ 8500 tpm en 267 Nm @ 5800 tpm (dit kan ik moeilijk geloven) * Seat: 260 pk @ 8500 tpm en 250 Nm @ 7000 tpm Nu zitten zo nog eens met een groot drag probleem daarbovenop; hogere downforce helpt natuurlijk in de bochten, maar daar kan je het verschil niet maken (dat doe je vooral bij het uitremmen na een recht stuk). |
|
||||
|
||||
Daar moeten ze dan maar rekening mee houden als ze hun modellen ontwerpen
![]() |
|
||||
|
||||
Wat ne mottige auto. Gewoon racen in een jeans. Dit moest gesanctioneerd worden...
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik vind het eigelijk wel een schoon model.. ik weet dat er veel tegen de hatchback zijn.. maar ik vind ze juist redelijk appart.. de honda civic,peugot 307 van de btcc vond ik ook altijd wel wat hebbe.. en nu heeft vauxhall zelf ook een hatchback..
maarja nu terug over de seat.. ok hij zal wel wat raar lijke tusse de bmw's ,alfa's en binnekort ook chevy's ![]() en over dat racen in t-shirt.. tja het zal daar ook wel warm zijn hé... ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
En waarschijnlijk hebben ze bij Seat geen airco in hun helm en gekoelde overall (zoals vorig weekend). |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|