![]() |
|
|
||||
|
||||
Wel ik heb net even geinformeerd bij Donna , en het is inderdaad een wachttijd van 2jaar.
![]() Ze zijn momenteel nog altijd met lijsten bezig van 2001. Dus zo goed was mijn idee nu ook weer ni , ![]() In ieder geval wil dat niet zeggen dat we daar niks mee kunnen aanvangen hé. Het is in ieder geval goeie muziek voor een fuif , hint , hint ,hint..... Dus , gaan we er mee door en stuur ik ze in ? Of houden we het hierbij bekeken? ![]() ![]() ![]() ![]() bientje |
|
||||
|
||||
stuur dat in he
![]() En dan ooit horen we het wel. ![]()
|
||||
|
||||
Bientje,
wachten is een goede deugd, dus doorsturen en we wachten, de paddock zal toch nog wel bestaan over 2 jaar. pompierke |
|
|||
|
|||
Een fuif lijkt mij een beter idee
![]() 2 jaar wachten om dan net die dag te merken dat je niet kan luisteren (niet geheel onwaarschijnlijk voor al wie op zijn werk zit) is 't waarschijnlijk niet waard. 't Nadeel aan een fuif organiseren voor een forumcommunity is natuurlijk de geschikte locatie vinden. In de meeste gevallen is dat een vrij lange discussie met vele voor en tegens. Maar ja, geen enkel idee is ideaal ![]() Dirk |
|
||||
|
||||
Als de lijst nog niet weg is, mag Motorhead met "We are the road crew" er ook nog bij.
Niet dat ze het zullen selecteren, alhoewel, op 2 jaar tijd kan er veel veranderen ![]() Bedankt! en opsturen die handel zou'k zo zeggen. ![]() |
|
||||
|
||||
voor mij maakt het niet uit hoor verschillende muziek graag
|
||||
|
||||
Natuurlijk doorsturen! Hoe sneller, hoe rapper we onze nummers op de radio zullen horen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Bwa, 2 jaar. wat is dat nu. De eerste maanden zullen lastig zijn, maar dan vergeet je het stilaan, tot je opeens onze liedje op radio donna hoort.
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Wel deze is het dan geworden :Lijst " Klant is Koning"
1.Neil Young - Hey hey, my my 2.Robbie Williams - Real Love 3.Gorki - Mia 4.Yello - The Race 5.Toto - Africa 6.Paul Mc. Cartney - Back in the USSR 7.Metalica - Nothing else mathers 8.Brian Adams - Run to you 9.Gigi D'Agostino - La Passion 10.Golden Earring - When the lady smiles 11.Liquido - Narcotic 12.The Cars - Drive 13.Ry Cooder - Crazy about an automobile 14.Tina Turner - Private Dancer 15.Tracy Chapman - Fast Car 16.Golden Earring - Radar love 17.Roxette - Sleeping in my car 18.Gary Numan - Cars 19.Voodoo People - Prodigy 20.The Boss - The River 21.Spaceman - Babylon Zoo 22.Jamiroquai - Travelling without moving 23.Ike & Tina Turner - River deep mountain high 24.Guns and Roses - Knocking on heavens door 25.Sniff'n tears - Drivers seat 26.The Bloodhound Gang - The bad touch 27.The Cardigans - My favourite game 28.Led Zeppelin - Stairway to heaven 29.Clousseau - Verlangen 30.The Scabs - My favourite match-box car 31.Chris Rea - Girl in a sports car 32.Motorhead - We are the road crew Heb ze net doorgestuurd . Donna neemt contact op zodat we weten wanneer het uitgezonden zal worden. bientje |
|
||||
|
||||
beste liedje dat met autosport te maken heeft (met een zalige clip ...)
Robby Williams - Supreme der zijn zoveel liedjes die nog goed zijn, maar dit vind ik eerder iets wat bij autosport past ![]() *WHOOPS* wat laat, srry ![]() |
|
||||
|
||||
is er al iets afgespeeld geworden op donna ofzo ...?
... enige reactie gehad bientje? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() jan |
|
||||
|
||||
Quote: