![]() |
|
|
||||
|
||||
auto-related nummer: Jamiroquai - Travelling Without Moving (voor de intro alleen al)
|
|
||||
|
||||
river deep mountain high - Ike & Tina Turner
|
|||
|
|||
Arme Joe - Noordkaap (Stijn Meuris)
Knocking on heavens door - Guns'n Roses |
|
||||
|
||||
En wat zijn de geslecteerde songs tot nu toe?
Greetzzz |
|
||||
|
||||
Drivers seat van Sniff'n' (the?) tears
|
|
||||
|
||||
Even de donna-luisteraars wakker maken
![]() The Bloodhound Gang - The Bad Touch
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en My favourite game - The Cardigans |
|
||||
|
||||
"hey joe" van Mink Deville of van Jimi Hendriks
Pearl Jam "whole lotta love", "Stairway to heaven", ..... van Led Zeppelin |
|
||||
|
||||
Mag ik er wel even op wijzen dat het meestal meer dan 2 jaar duurt voordat een lijst aan bod komt...
|
||||
|
||||
Ik geef de voorkeur aan een clouseau nummer, misschien een iets ouder en niet zo heel bekend: kamerplant
ofwel verlangen ![]() FF |
|
||||
|
||||
Om in de ''mood '' te blijven , MY FAVORITE MATCH-BOXCAR van ??? ( ik dacht Guy Swinnen - The Scabs ) .
![]() |
|
||||
|
||||
Lijst " Klant is Koning"
1.Neil Young - Hey hey, my my
2.Robbie Williams - Real Love 3.Gorki - Mia 4.Yello - The Race 5.Toto - Africa 6.Paul Mc. Cartney - Back in the USSR 7.Metalica - Nothing else mathers 8.Brian Adams - Run to you 9.Gigi D'Agostino - La Passion 10.Golden Earring - When the lady smiles 11.Liquido - Narcotic 12.The Cars - Drive 13.Ry Cooder - Crazy about an automobile 14.Tina Turner - Private Dancer 15.Tracy Chapman - Fast Car 16.Golden Earring - Radar love 17.Roxette - Sleeping in my car 18.Gary Numan - Cars 19.Voodoo People - Prodigy 20.The Boss - The River 21.Spaceman - Babylon Zoo 22.Jamiroquai - Travelling without moving 23.Ike & Tina Turner - River deep mountain high 24.Guns and Roses - Knocking on heavens door 25.Sniff'n tears - Drivers seat 26.The Bloodhound Gang - The bad touch 27.The Cardigans - My favourite game 28.Led Zeppelin - Stairway to heaven 29.Clousseau - Verlangen 30.The Scabs - My favourite match-box car 31.Chris Rea - Girl in a sports car 32.Motorhead - We are the road crew Wel ik denk dat we dat niet slecht gedaan hebben . Je kan zien dat we niet alleen goede smaak hebben qua auto's maar ook qua muziek. Als deze goed is dan stuur ik hem in. groetjes , bien Last edited by bien; 20-06-2003 at 07:50. |
|
||||
|
||||
Het liedje van Chris Rea, Girl in a Sports Car !
|
|
||||
|
||||
Ik heb jou keuze toegevoegd , maar ik weet helaas niet welke nummers ze ervan gaan draaien.
groetjes, bien |
|
||||
|
||||
Beste Bien,
voor mij zijn ze allemaal goed, je zult er wel genoeg hebben, laat nu maar hopen dat we geen 2 jaar moeten wachten en laat ons iets weten wanneer ze onze muziek gaan laten horen, goed initiatief. groetjes pompierke |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|