![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Daarstraks gaan kiezen... die kettingskes waar het potlood aan hangt zijn dus echt wel kort, precies nen boycot tegen de linkshandigen
![]() |
|
|||
|
|||
en zo'n roze gazet op een plakske van 20 cm breed...ook nie handig...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Bij ons was het electronisch. En precies zijn er in de laatste 4 jaar héél veel mensen in ons dorp komen wonen, vorige keer niks aanschuiven en nu toch wel een 10 minuten.
|
|
||||
|
||||
Bij ons was het ook electronisch,
slechten timing van mijnentwege, juist achter den autobus van den een of den anderen home toegekomen :-)) |
|
||||
|
||||
hier ist al een paar jaar electronisch
25 minuutjes moeten aanschuiven denk ik
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
25 minuten? Ik was op pakweg 5 minuten binnen en buiten, maar ik woon dan ook in een landelijk gelegen boerendorpke
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bij mij op tien minuten binnen en buiten. Toch opvallend drukker als vorige keer... |
|
||||
|
||||
Bij mij ook in 5 minuten geklaard, maar mijn punt van mijn potlood was vrij stomp...
|
||||
|
||||
15min aanschuiven, en dan ni eens mijn eigen kleurpotloodjes mogen gebruiken....
|
||||
|
||||
Electronisch. Vorige keer ook. Maar wat voor een 'electronie'
![]() Een simpel schermke, een pen die zwaar in plastic was ingewikkeld, en traag dat het ging, traag man ! Mijn pen richtte trouwens altijd ietke lager dan ik wou...
|
||||
|
||||
ik heb gewacht tot iedereen eten was en ben om iets voor de'n enen binnen gelopen. Niemand voor mij.
Paske afgeven kotteke in potloodje natmaken (da mocht niet!! ![]() bollekes kleuren kotteke uit papierkes in juuste dozeke gedaan paske tergugekregen Tot ziens!! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
bij ons ook elektronisch
eerste opvallende vaststelling: rond francorchamps een achteruitgang van ecolo van 10%, hoe zou dat nu komen ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|