![]() |
|
|
View Poll Results: Voor welke eindejaarsactiviteit wil jij als Paddocklid inschrijven? | |||
Karting |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 18.18% |
Botsautovoetbal |
0 | 0% |
Lasergame |
0 | 0% |
Sumoworstelen |
0 | 0% |
Karting + Botsautovoetbal |
9 | 81.82% |
Karting + Lasergame |
0 | 0% |
Karting + Sumoworstelen |
0 | 0% |
Lasergame + Botsautovoetbal |
0 | 0% |
Lasergame + Sumoworstelen |
0 | 0% |
Botsautovoetbal + Sumoworstelen |
0 | 0% |
Voters: 11. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Botsautovoetbal...
en een goeie teloor eten. ![]()
|
||||
|
||||
Ook hier botsauto voetbal.
![]() |
|
||||
|
||||
botsautovoetbal
|
|
||||
|
||||
botsautovoetbal en kaarten
Last edited by Doc; 19-09-2013 at 19:57. |
|
||||
|
||||
Om te kaarten moeten we minstens met 4 zijn
![]()
|
||||
|
||||
botsautovoetbal en karten.
|
||||
|
||||
Even onder de aandacht brengen dat op de meeting van 20 september werd beslist om de datum van de activiteit te wijzigen van vrijdag 20-12-2013 naar zaterdag 21-12-2013.
Houd de eerste post van de thread in het oog voor meer info. ![]()
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 21-09-2013 at 12:01. |
|
||||
|
||||
Na de meeting van gisterenavond zijn er 3 personen bijgekomen, zodat we nu op een voorlopig totaal van 15 deelnemers zijn.
Ik vraag aan de mensen, die ik heb toegevoegd om alsnog hier te bevestigen, waarvoor dank ![]() Ook is gisterenavond overeengekomen dat onze eindejaarsactiviteit niet plaats vindt op vrijdagavond 20-12-2013, de dag waarop onze meeting was gepland, maar verhuisd naar zaterdag 21-12-2013 Wat ondertussen door Dominique al is aangepast. ![]() De bedoeling is dat die dag gaat er als volgt gaat uitzien: -omstreeks 14 uur samenkomst bij Racelandtkart in Meeuwen (http://www.racelandkart.be/) -start van de activiteiten rond 15 uur -we hebben afgesproken dat de activiteiten bij Racelandtkart bekostigd zullen worden door de deelnemers zelf (zodat je zo weinig of zo veel kan spenderen als je zelf wil), en dat het afsluitend etentje (zie hierna) integraal betaald wordt door de kas. Voor de drank bij het eten leggen we zoals gewoonlijk een pot uit. -na onze portie karten en botsvoetballen met auto's, of zoiets vertrekken we naar de Savarin, waar we afgesproken hebben om 18 uur om de dag af te sluiten met een etentje en de nodige pintjes. Let wel, de afspraken bij Racelandkart moeten nog vastgelegd worden, wat weldra gaat gebeuren. De aanvangsuren liggen dus nog niet vast en kunnen eventueel een uurtje opschuiven, zeker wat het etentje betreft. Ik wil Danny (zijne winkel sluit omstreeks 18 u) ook de gelegenheid geven om alsnog mee te komen dineren. Wat het etentje betreft, er is een keuze uit 2 menu's; een vlees- en vismenu -Vleesmenu: ** Tomatenroomsoep ** ** Varkenshaasje Pepersaus, warme groentjes en kroketjes ** ** Chocolademousse ** -Vismenu: ** Tomatenroomsoep ** ** Pangasius witte wijnsaus met fijne groentjes en kroketjes ** ** Chocolademousse ** Gelieve hier in deze thread ook aan te geven wie welke menu kiest, zodat we dat tijdig kunnen doorgeven aan de mensen van Brasserie Savarin. Ik ga makkelijkheidshalve hier even de lijst van karten kopieëren voor de duidelijkheid. 01- Nismo: vleesmenu 02- Loeten: vleesmenu 03- Sennake: vleesmenu 04- Eyckles: vleesmenu 05- Dominique: vleesmenu 06- Big attack: vleesmenu 07- Loixrallyfan: vleesmenu 08- Rocknrolla: vismenu 09- Starmodel: vleesmenu 10- Doc: vleesmenu 11- TvD: vleesmenu 12- Fred65: vleesmenu 13- BSmodels: vleesmenu 14- Petter: vleesmenu 15- Danny: vleesmenu 16- Juha: vleesmenu 17- Mech@niC: vleesmenu 18- Miss Fusca: vleesmenu 19- 20-
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 28-10-2013 at 22:10. |
|
||||
|
||||
vleesmenu
|
|
||||
|
||||
Bij deze is deze thread ook verplaatst naar de lijst van onze meetings.
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|