![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Niet correct, er zullen waarschijnlijk mensen van Tienen ingeschakeld worden, maar ook anderen. Daarbij, het gaat er niet om wat in Tienen is gejureerd. Leuven is waar de wedstrijd plaatsheeft. Dus laat maar komen, die Corolla.
|
||||
|
||||
Plaats voor een echte Porsche 911 is er niet zeker? Anders zou ik mijn broer even aanspreken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hebt gij dan ook zo'n klak op van ne parkeerwachter ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mag ik vragen aan diegene die modellen meebrengen, probeer er te zijn zo rond 09.00 à 09.30, kwestie van de vele modellen tijdig te kunnen plaatsen. Alvast bedankt.
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal pas zijn rond 10u een breng een model of 6 mee, zoals vorig weekend.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
Soit, ik heb ooit 1 911 gebouwd, zal hem meebrengen.
|
||||
|
||||
Als het zou kunnen helpen, ik kan de stand al klaarzetten op zaterdag,als je wilt (doeken, ev, spiegels elentriek...). Spaart misschien wat tijd uit op zondag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had graag alle model uitgestald gezien tegen dat de deuren opengaan voor de bezoekers.
|
||||
|
||||
Andere modellen is veel gezegd; ik heb de 911's bijeen gezocht, en ook de 934's en 935's die rechtstreeks afgeleid zijn van de 911. Maar ik kan ze altijd nog apart zetten natuurlijk, hoe alles geplaatst wordt zal sowieso afhangen van de situatie ter plaatse. En in mijn curver box kunnen ze ook nog blijven zitten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
het idee om iets te doen met 50j porsche 911 vind ik op zicht een heel leuk idee. Wat ik wel jammer vind aan het idee dat je er een week voor een beurs mee op de proppen komt. Als dit enkele maanden geleden eens besproken was geworden op een meeting hadden we de tijd om ook iets te bouwen rond dit thema. Ik ben zelf geen porsche bouwer maar heb hier wel nog enkele rally porsches liggen om te bouwen. Met iets meer tijd had ik er graag eentje gebouwd rocn dit thema.
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik ben ook van plan om te gaan kijken maar ik vroeg me af of ik als rally liefhebber daar ook mijn hart kan ophalen? Nu ik zie dat enkele van jullie gaan en afgaande van jullie gebouwde modellen, ben ik steeds meer overtuigd om te gaan koekeloeren... Modellen meebrengen zal ik maar niet doen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zal ik zeker doen!
|