![]() |
|
|
||||
|
||||
En dan u het wedstrijdgedeelte. Ik ga beginnen met eerst iedereen proficiat te wensen met zijn behaald resultaat.
Normaal gzien gaan ze van brons naar goud, awel, ik ga eens in tegengestelde richting werken en beginnen met goud. Eerst is er Sennake die goud behaald in de categorie moto's ![]() Anders bekeken; Ten tweede is er Loixrallyfan die goud wegkaapte in de categorie burgervoertuigen algemeen ![]() En ten derde is er TvD die eveneens goud behaalde in de categorie burgervoertuigen algemeen ![]() TvD won tevens de Moveleo-prijs voor de categorie burgervoertuigen, wat tevens een prachtige trofee was ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 01-05-2012 at 00:55. |
|
||||
|
||||
En na goud is zilver aan de beurt;
Loixrallyfan behaalde ook nog zilver met de Peugeot ![]() Sennake behaald eveneens zilver met de Ferrari F40 ![]() En tot slot won Nismo (ikzelf dus ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Om het wedstrijdgedeelte af te sluiten, enkele modellen van de concurentie die ook in de prijzen vielen. Deze Audi won ook nog de Domino-prijs.
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 01-05-2012 at 01:05. |
|
||||
|
||||
Enkele beelden vanuit de zaal;
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
En dan nu enkele foto's van de hoofdbrok, het militaire gedeelte.
|
||||
|
||||
En om af te sluiten, de laatste prentjes.
Dat was het voor Moveleo 2012, bedankt aan allen. Het volledige album is weldra op facebook te bekijken.
|
||||
|
||||
Prachtig verslag van een leuke dag! Bedankt hiervoor Johny, zowel voor het verslag als voor je inzet op de stand
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens kenners zou de onstekingsvolgorde niet kloppen;
Ah, daarom krijgt hij de motor niet aan de praat ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad een prachtig verslag Johny, spijtig dat ik het weekend niet vrij was, anders had ik zeker eens een bezoek gebracht
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
idd ma ben er wel geweest 3 x voorbij de tafel gekomen en ge waard steeds met dezelfde aan het zeveren
![]() de tafel was echt wel de mooiste van de zaal van de paddock want al die andere dingen boeien mij niet zoals leger , vliegtuigen , enz heb mij zelfs bij domino een kitje gekocht de c4 van heller ![]() proficiat aan de winnaars iedereen moest goud krijgen vind ik echt top modellen en dan de citroen man wa een klasse en het is nog niet eens klaar
|
||||
|
||||
Het was i.d.d. een gezellige dag.
Hiervoor weer mijn dank aan alle Paddocker's welke aanwezig waren, waardoor we weer lekker hebben bijgekletst. ![]() Special thanks to: Guy: voor de heerlijke koffiekoeken... Johny: voor zijn altijd weer enorme inzet voor het opbouwen en afbreken van de stand. Tim: voor het meebrengen en laten logeren van mijn modellen, alsmede het mogen meerijden naar en van de beurs. En de rest: voor de kletspraat en de nodige drankjes. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Geven ze hem een zuiger als trofee ... voor een model met een turbinemotor
![]() Ah, daarom krijgt hij de motor niet aan de praat ![]() Zou kunnen, maar dan is het electrisch schema van Heller weeral niet juist (zucht)... Quote:
![]() Proficiat aan alle prijswinnaars. Ik lees hier dat het weer een geslaagde acte de présence is geweest. Ook bedankt dat mijn model zonder noemenswaardige kleerscheuren opnieuw is thuis geraakt. Ik sta er trouwens versteld van dat er zoveel interesse voor mijn model bestaat. Dat is misschien een hint voor de andere bouwers om ook eens aan large-scale modellen te beginnen? Je zal zien: het werkt echt verslavend eens je er aan bent begonnen! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|