![]() |
|
|
||||
|
||||
Fia gt3 2012
Al enig nieuws hierover?
Deelnemers? FIA GT3 zou bij WRT al niet op de kalender staan. Hierdoor mogen Enzo Ide en Greg Franchi zo goed als hun zakken pakken bij WRT. Bron: turbomagazine.be Quote:
|
|
||||
|
||||
Om nou te zeggen dat het lekker loopt? Niet echt.
Het lijkt wel of Le Mans/WEC/ELMS alle wind in de zeilen hebben. Doet de eigenwijze franse ACO-clan het toch beter dan het Parijse gajes van SRO/FIA.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
FIAGT3 en GT World lijken inderdaad de grote slachtoffers van de huidige crisis, maar de nationale kampioenschappen van SRO doen het toch goed? En dan is er natuurlijk het wonderkind van Ratel, de 'Blancpain', maar daarvoor blijkt op dit forum geen interesse te bestaan... |
|
||||
|
||||
Quote:
Doen de nationale kampioenschappen va SRO het goed? Volgens mij alleen ADAC GT, de rest is niet al te best......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja goed, wanneer Toyota competitief is dan kan er vooraan weer strijd komen. Maar het vertrek van Peugeot heeft het WEC een zware klap bezorgd... En ik weet niet precies welke kampioenschap wel of niet onder SRO vallen, maar het Britse GT en de FFSA GT doen het naar mijn mening ook niet slecht!
Last edited by Grig-O; 01-02-2012 at 00:05. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Speedworld heeft de organisatie overgenomen, maar was dat niet onder SRO vlag? Want ze waren toch verplicht een GT3 kampioenschap te doen. Is het niet pas sinds dit jaar(asl het doorgaat) dat SRO er niets meer mee te maken heeft?
|
|||
|
|||
De inschrijving voor GT3 Europe gaat pas volgende week open ;-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Weet er trouwens iemand of Pro Speed dan FIA GT3 wil gaan rijden? Ze zetten 2 wagens in, in de Blancpain, weet ik, maar...geen LMS/ELMS meer (op Le Mans na), geen national kampionschap meer, en als er ook al geen FIA GT3 gereden wordt dit seizoen dan hebben ze daar toch wel heel wat vrije weekendjes dit seizoen?? Ik weet, de inschrijvingen zijn nog niet open of pas open, maar is geweten of ze de intentie hebben om FIA GT3 te rijden bedoel ik dan. Ik hoop van wel iig. Dylan Derdeale, test bij Vita4one momenteel las ik, zouden die dan mss ook een FIA GT3 naast BES overwegen? En wat met Team Engstler? Gaan die met Maxime Martin in het team ook de FIA GT3 opzoeken naast ADAC GT (en eventueek BES?). Aangezien er, toen Dylan Derdeale daar teste, toch sprake was van een eventueel FIA GT3 programma? Enfin, het zou wel eens een leuke boel kunnen worden daar in de FIA GT3, die in mijn ogen dan toch een pak meer waarde en prestige uitstraald dan het gehakkel en getakkel dat GT World moet voorstellen. Enneuh, Stonden de Z4s in de aanbieding, of gaven ze bij BMW gratis petjes bij aankoop van zo eentje?? Hoeveel teams zijn daarop niet overgestapt zeg?! Last edited by sturgis; 22-02-2012 at 13:15. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
mea culpa, bij nachecken heb je gelijk, ik vermoed dat ik door de recente WEC berichtgeving de bal daar even heb misgeslagen!.
|
|
|||
|
|||
En American Muscle:
http://www.rpmvision.nl/news/752/fia...racings-camaro
|
||||
|
||||
Iemand een idee hoe het zit met de FIA GT3?
Aantal deelnemers? Rijden die samen met FIA GT1op circuit zolder eind april? |
|
||||
|
||||
Er is nog geen deelnemerslijst beschikbaar. Tot nader order rijdt FIA GT3 niet samen met het World GT. Voorlopig zie ik 2-4 Audi's, 2 Camaro's, 4 Ferrari's, 4 Mercedes, een Nissan enz...
|
|
||||
|
||||
Wat een zwak veld: http://www.racingworld.be/news/8775/...14-wagens.html
Mag wat mij betreft geannuleerd worden qua kampioenschap, kwalitatief qua rijders ook niet echt een topper te noemen. Een kampioenschap zonder Porsche is geen kampioenschap!
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|