![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat is Audi nu eigenlijk komen doen?
![]() Ze waren niet snel genoeg om de Porsches bij te houden en hebben constant problemen... |
|
||||
|
||||
Welke zot zegt zoiets nu?
![]() |
|
||||
|
||||
De porsche zal het ook niet meer zijn.
|
|||
|
|||
Ge moet inderdaad zot zijn om zo iets te denken
![]()
|
|||
|
|||
BMW
![]() De Farnbacher Ferrari op plaats 2. Grote verrassing. Audi en Porsche toch wat door het ijs gezakt. |
|
||||
|
||||
Porsche heeft sowieso ook met een stunt uitgepakt. OK, enkele topbolides kenden pech, maar ingeschreven als Porsche AG Team (Simon, Patrick - von Saurma, Horst - Asch, Roland - Harris, Chris) reden ze met een (bestickerde) GT3 RS WEGVERSIE naar de dertiende plaats algemeen in de einduitslag ! Naar mijn bescheiden mening DE stunt van deze etmaalrace.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat een briljante race dit jaar! Ik kon gewoon niet gaan slapen van de spanning
![]() Echter alle krediet voor BMW. Ze hebben een geweldige wedstrijd gereden en de #26 bewees meermaals dat ze wel degelijk de snelheid hadden dit weekend. Dat belooft voor de 24 Uren van Spa ![]() Zelden zoveel genoten van een wedstrijd als deze (ook wel dankzij de geweldige verslaggeving van RML). Op naar 2011!
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Juni??????
|
|
||||
|
||||
Owla! Mits een schappelijk examenrooster kan ik dan gewoon eens gaan kijken
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Volgens mij twee of drie jaar terug. Toen heeft Audi zelfs overwogen om enkele fabrieksjongens aan beide wedstrijden te laten deelnemen! Om voor mij onbekende redenen is dat "project" destijds niet doorgegaan.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
We zijn momenteel nog de wonden aan het likken. Geen idee wanneer mijn auto terug klaar zal zijn maar zoals nieuw moet er er uit komen ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|