![]() |
|
|
||||
|
||||
Sinds deze week is het FIA WK GT1 wagens 2010 officieel !! Ratel/SRO hebben voldaan aan de minimale eisen van de FIA:
-4 merken -18 wagens -3 continenten Volgens het stukje in Autosport is nog niet alles getekend. De FIA gaat ervan uit dat alles goed gaat komen. Op deze manier ligt Ratel/SRO 5 maanden voor op schema. Kan dus alleen maar in de kaart spelen van SRO/teams/coureurs om hun plannen voor 2010 vorm te geven. Merken waarvan bekend is dat ze bezig zijn met GT1 wagens spec 2010
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() EDIT: Dat ging snel. ![]() http://www.speedactiontv.be/Loris_de...rs-2869-1.aspx Quote:
Last edited by Grig-O; 04-07-2009 at 17:04. |
|
|||
|
|||
Achter de Corvette's zit schijnbaar Toine Hezemans.
Ook Spyker wordt genoemd als mogelijke kandidaat voor deze klasse. |
|
|||
|
|||
Ik hoop inderdaad dat de Corvette gewoon een downgrade GT1 van dit jaar is. Een geupgrade GT2 (LG Motorsports in de ALMS) zou ik minder fraai vinden.
|
|
||||
|
||||
Aston Martin gaat de DBR9 downgraden
|
|||
|
|||
Voor Corvette is het een kit voor de bestaande C6.R GT1, waarbij alle actieve GT1-teams uit de FIA GT1 samengewerkt hebben, dus niet alleen T. Hezemans.
|
|
||||
|
||||
Als elk team 2 wagens moet inzetten, krijgen we dan samenwerkingen tussen bv. SRT en PK Carsport?
|
|
||||
|
||||
Mogen er ook meer dan 4 of 6 merken zijn? Want met Nissan, Ford en Lamborghini, hebben we nu blijkbaar ook Audi, en staat Spyker ook klaar om te racen dit seizoen (italiaracing.net). Waar moeten Aston, Corvette en Ferrari dan naartoe?
|
|
||||
|
||||
De niewe lambo is voor gesteld ziet er wel goed.
fotos staan op de officele website van de fia gt. http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=2117 |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat Ferrari ook een GT1 bouwt, de 550 (of 575) mag gerust eens vervangen worden door een nieuwe GT :-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Audi (bij monde van Phoenixbaas) deed toch zeer mysterieus over het al dan niet ontwikkelen van een GT1. En hun "testweekend" was toch zéér geslaagd!Volgens mij zien we Phoenix volgend jaar met Audi in GT1... |
|
||||
|
||||
Volgens mij wordt het een GT2
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|