![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Fiagt Round 3: Oschersleben 19/20/21-06
Blijkbaar was de eerste vrije training vandaag al, die heb ik dus al gemist
![]() De training dus. Vitaphone was er het snelst, nipt gevolgd door beide K+K Saleen. PK, Vitaphone °2, LAA en SRT volgen op goed 7 tienden. In GT2 zaten ze met 3 wagens binnen 1 tiende! (Bergmeister-Edwards-Bell) Morgen Prequalifying om 10u40... Ik supporter dit weekend alvast voor Corvette ![]() Last edited by Grig-O; 20-06-2009 at 21:29. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Pre Qualifying afgelopen, de verschillen zitten (na Silverstone o.a.) weer heel dicht bij elkaar. Müller heeft de snelste tijd neergezet, op 2 tienden gevolgd door PK en SRT... Net zoals in FP1 zitten de eerste 7 auto's binnen de seconde. Ik wacht nog altijd op nieuwe restrictors voor Full Speed
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Een overwinning voor PK Carsport
![]() ![]() ![]()
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Wat me opvalt is het verschil tijdens de kwalificatie tussen de Aston Martin GT2 en GT3. Macko reed zo goed als een volle seconde sneller met de GT3 dan Mucke in de GT2 versie. Ballast gewicht had de GT2 niet, waar ligt het dan aan dat hij steeds de tragere is tegenover de GT3 versie?
Last edited by Viper GTS-R***; 29-06-2009 at 12:45. |
#6
|
||||
|
||||
De GT2 had 40kg hoor
![]() |
#7
|
||||
|
||||
Het zijn 2 compleet verschillende auto's natuurlijk he, de V8 Vantage (GT2) en de DBRS9 (GT3). Een 4,5 V8 en een 6 liter v12. Dan nog het verschil in gewicht, ballast, reglementen...
Meer dan genoeg verschillen dus ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|