![]() |
|
|
||||
|
||||
het ledjes-systeem wordt in ALMS al langer gebruikt
per klasse geeft het de top 3 aan (1ste krijgt 1 ledje, 2de krijgt 2 ledjes, 3de krijgt er 3; eigenlijk zou het omgekeerd zijn, aangezien de 4de er geen heeft maar soit) elke klasse heeft een andere kleur: rood voor P1, blauw voor P2, groen voor GT1 en oranje voor GT2 maar zoals gezegd: het klopte niet altijd, k heb zelfs lichtjes gezien op de Charouz, terwijl die nooit op een podium-plaats reed
|
||||
|
||||
Vreemd, ik had hier gisteren een reactie op getypt en nu is die weg.
![]() Misschien op het verkeerde knopje onderaan geklikt of zitten de moderatoren er voor iets tussen ? Enfin, je zult het intussen al wel weten : crash waarin de beide auto's betrokken waren (en een Spyker ook). Peugeot moest opgeven, Audi kon verder maar liep een paar ronden achterstand op. Ik vond het vooral jammer van de Lambo die zo goed ging en door een stom probleem zijn eerste plaats kwijt speelde.
|
||||
|
||||
Er is geen post van je verwijderd. Het kan een verkeerd knopje geweest zijn, het kan ook een te trage reactie van het forum geweest zijn. Dit kan gebeuren als je Quick Reply gebruikt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Stond die dan eerste in zijn klas? Die grijze DB9 ging anders ook goed!! |
|
||||
|
||||
Ja, die hing aan de leiding in GT1 toen hij in botsing kwam met een proto. De capeau vloog open en dekte nagenoeg de ganse voorruit af, dus moest hij de pits in. Dat was nog allemaal geen probleem, maar die mechaniekers rukten in paniek de capeau gewoon van de wagen af en dachten hem terug de baan op te sturen zonder capeau. Maar dat was buiten de officials gerekend, die de wagen tegenhielden en het team verplichtte om een nieuwe capeau aan te brengen wat natuurlijk niet meer ging omdat de scharnieren afgerukt waren. Dus moest de ganse boel vastgeplakt worden met Ducktape, wat zodanig lang geduurd heeft dat de eerste plaats ondertussen weg was...
|
|
||||
|
||||
Hi,
Even een vraagje. Heeft iemand een foto van het LMP1 podium met vlaggen? Ik had het idee dat er bij Audi een verkeerde vlag hing. Ik kreeg het idee dat daar de Belgische vlag bij hing, in plaats van een Duitse. De kleuren zijn wel hetzelfde...alleen bij de Duitse vlag zijn het horizontale stepen ![]() Voor de rest, 3 schitterende dagen gehad. Lekker gezellig druk, en niet alleen in de Paddock.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor Audi hing er een Belgische ipv. een Duitse vlag, raar maar waar ![]() |
|
||||
|
||||
Even vermelden dat de Corvette op dat moment 3 seconden sneller per ronde draaide dan de Lambo. Moreau reed op dat moment in de Corvette en Rusinov in de Lambo. Op het moment dat de lambo zijn motorkap verloor lag de Corvette nog maar 20 seconden achter op de Lambo, terwijl dat er na de laatste pitstop nog 51 waren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zie anders nog geen Duitse vlag.
![]() |
|
||||
|
||||
Welke van de 2 is de goede? De linkse of de rechtse?
Volgens mij heeft de persoon van de vlaggen even een cursusje "Vlaggen" nodig.
|
||||
|
||||
Dan moet je toch eens goed kijken. Zwart-rood-geel = Duitse vlag, zwart-geel-rood = Belgische vlag. De 2 vlaggen naast de Britse zijn dus Duitse vlaggen, ook al hangen ze verticaal ipv horizontaal. Alleen hangt de rechtse niet alleen verticaal, maar ook nog eens ondersteboven...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar ach, mistakes happen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() PS1: ABL = Armée Belge/Belgisch leger PS2: BSD = Belgische Strijdkrachten in Duitsland |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|