![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat me wel niet zo zint zijn die 4 deuren van die Lexus...
Bestaat er echt geen beter geschikt model voor de basis van een GT2 ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Kortom, gebakken lucht ![]() |
|
||||
|
||||
Wat ik dan niet snap, waarom er beelden zijn van een IS-F model. Die bestond toen nog niet.
|
|
|||
|
|||
In elk geval, wagen met 4 deuren mogen toch enkel deelnemen in ALMS GT2S klasse. Dus niet in FIA GT, LMS, Le Mans, etc. Ik betwijfel trouwens of die GT2S klasse nog altijd bestaat. Dat is speciaal ingevoerd voor de oude BMW M3. De nieuwe BMW M3 GT2 zal een volwaardige GT2 zijn, met 2 deuren dus.
Ik zou liever hebben dat Toyota een LMP1 bouwt. Waar Honda gaat (Acura) volgt Toyota normaalgezien ook... |
|
|||
|
|||
Die oranje Lexus is toch ook een IS300 of IS350?
|
|
|||
|
|||
Enkele foto's van de Vantage GT2: http://www.newworldmotorsport.co.uk/...20MARTIN/id/89
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Bron foto's: www.autoweek.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het kan verkeren. Tot 2 jaar geleden was GT2 een Porsche Cup met een enkele Ferrari 360, Spyker of Panoz. Inmiddels wordt GT2 bijna gedomineerd door de Ferrari 430 en doen dit seizoen Aston Martin en Corvette hun intrede. En nu dan de terugkeer van de prachtige M3. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Iemand een prijslijstje van al deze prachtige GT's? Tijd om te gaan bestellen... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi bommetje, niet zo mooi als de DBR9 maar toch een mooie wagen
![]() |
|
||||
|
||||
Alweer zo'n mooie wagen. GT2 zou haast nog wat op GT3 gaan lijken, maar dan met veel stoerdere auto's!
Mag ik langs deze weg even bij BMW aandringen op de inzet van de nieuwe M3 in Europese races? Neem een voorbeeld aan Porsche en maak het debuut in de 24 uur van Spa. You know you want to! ![]() |
|
||||
|
||||
Een zeer mooie m3. Ik kijk er al naar uit om hem te zien rijden!!!
|
|
||||
|
||||
Als ik de reacties op dit forum zo doorlees omtrent deze wagen van BMW dan zit een aardig gedeelte van de goe-gemeente met een stijve pl.... achter het scherm. En waarom niet? Dit is simpelweg af en komt aardig dicht in de buurt van het begrip perfektie
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Geloof jij dat echt? Ratel's credo blijft ook in GT2 dat ze allemaal evenwaardig moeten zijn hoor.
|
|
||||
|
||||
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|