![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
[Round 15] GP F1 Japan 2007
de quali is al bezig.. en het regent !!!
![]() maja, aan de top blijft het na q2 nog altijd hetzelfde.. ferrari vs mclaren, met afentoen een bmw wat zich in de top 4 gooit... wat wel opvalt.. button op p6 en vettel op p10 in Q.. dus die mogen voor een top 10 startplaats strijden ![]() |
#2
|
||||
|
||||
Inderdaad: Button handhaaft zich op plaats 6 en Vettel wist een 8e startplaats in de wacht te slepen. Dat belooft.
|
#3
|
||||
|
||||
Het schijnt behoorlijk vochtig te zijn/worden in Fuji, en het zou zelfs wel eens zo erg kunnen gaan worden (qua regen/wind) dat de reddingshelicopter niet op zou kunnen stijgen waardoor de race dus afgelast zou worden. Da's het nadeel van bergomgevingen; fraaie achtergronden maar grillig weer.
|
#4
|
||||
|
||||
Al 18 ronden achter de safetycar en nu begint het pas
![]()
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een laatste ronde van Kubica en Massa, tikkie hier en een tikkie daar. Het leken wel de Clio's uit vervlogen tijden ![]() Hamilton die als rookie het wK binnen sleept? Het lijkt er wel op.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#6
|
||||
|
||||
Een heel verrassende race met dito uitslag.
Spijtig dat Ferrari Massa nog liet binnenkomen in het laatste kwartier. Alles in het teken van "verborgen" teamorders. Uiteraard ga ik nu weer de Scuderia tegen mij krijgen ![]() Ook spijtig dat Vettel en Webber botsten. Het had een uitstekend resultaat kunnen worden voor hun. Alonso crasht zwaar, maar ik heb nog niets gezien of gehoord over de oorzaak van de crash. Voorlopig houd ik het op een rijdersfout. En die mag je nu net niet maken als je nog kampioen wil worden. En Spyker heeft zijn eerste punt te pakken! Liuzzi is bestraft vanwege het inhalen onder gele vlag en hiermee pakt Sutil zijn eerste punt voor Spyker. |
#7
|
||||
|
||||
alonso zou eraf zijn gegaan door aquaplanning..
ik vond het wel een redelijk boeiende race.. wel spijtig dat door deze race het kampioenschap een beetje in een defenitieve plooi valt.. het had mooier geweest als kimi had gewonnen.. dat zou het kampioenschap wat boeiender gemaakt hebben.. maja er zijn nog 2 races. en je weet nooit wat er nog allemaal kan gebeuren over die laatste stop van ferrari.. ik denk eerder dat het ermee te maken had dat massa bijna zonder brandstof zat.. als ze team orders wouden , dan was massa gewoon in een bocht wijd gegaan ofzo.. wel mooi op het laatste kimi vs kovalainen en massa vs kubica... |
#8
|
||||
|
||||
Die stop van massa was onnodig zeker weten.
Maar heeft tog niet veel effect gehad. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
![]() |
#10
|
||||
|
||||
Email in 2007? Bij Ferrari beschikken ze over een trage POP3-server! (of hoe zoiets ook mag heten anno 2007)
![]() Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#11
|
||||
|
||||
Ferrari, Ferrari...
Hamilton op 1 kleine stap van zijn eerste titel, en dat als rookie... Ik heb vandaag nog eens (voor de laatste maal, want ze staan nu op ebay) door mijn Racing Line magazines gebladerd. Racing Line, het magazine van McLaren. In 2000 stond Hamilton er al op de cover met de veelzeggende titel "Future Champions". Het artikel handelde niet alleen over Hamilton, maar ook over ene Rosberg... ![]() Alonso ten spijt, maar ik hoop nu echt dat Hamilton de titel op zak steekt. |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Hamilton had 10 punten vast. Massa 6 en Raikkonen 5. In de tussenstand zou het verschil tussen Hamilton en Massa 24 punten gaan bedragen. Teveel dus om in de komende 2 races nog goed te kunnen maken. Raikkonen zou maar 18 punten achter staan. Door hem voor te laten krijgt hij nog een punt cadeau en staat er slechts 17 achter op Hamilton. Hij maakt dus nog altijd (een kleine) kans op de WK titel. Last edited by Ottooke; 30-09-2007 at 22:24. |
#13
|
||||
|
||||
Wat je aanhaalt is me bekend, ik trek er alleen niet dezelfde conclusie uit...
Ik ontken niet dat er geen teamhierarchie heerst nu ivm met wdc, maar zoals gezegd: even wijd gaan in een bocht ("tsjonge wat is het nat!") En je had hetzelfde effect voor Kimi en minder schade voor massa (die de strijd al had opgegeven).
__________________
![]() |
#14
|
||||
|
||||
Aangezien ik soms een lui varken ben even een copy/paste van mijn reactie op een ander forum
![]() Saai begin (in het kader van: ga rijden als het droog genoeg is of stop als het te nat is, maar kap met dit slappe geouwehoer) maar daarna een hele gave race. Aardig wat domme acties, maar ook zeker wat opvallende prestaties. Hamilton: Gedroeg zich als een eikel achter de safetycars, daar mogen ze hem wel eens op aanspreken. Continu dat remmen waardoor anderen achter hem noodstops of uitwijkacties moesten maken, en dan ook nog klagen dat ze te dicht op hem zitten. Geen mooie actie. Verder wel weer een erg strakke race gereden, amper fouten gemaakt. Incident met Kubica was een race incident imho, had Kubica niet voor gestraft hoeven te worden. Raikkonen: Leek eindelijk eens te vechten voor de titel. Jammer dat het wat te laat gebeurt. Erg sterk naar voren gereden, als hij niet had hoeven stoppen aan het begin van de race had hij nog wel wat hoger kunnen eindigen denk ik. Alonso: Als hij de titel niet pakt heeft hij het aan zichzelf te danken. Hij is de hele tijd net zo snel als Hamilton, maar maakt gewoon veel te veel fouten. Als hij in Canada en hier in Fuji niet zoveel fouten had gemaakt had hij er heel anders voorgestaan. Sutil: Weer een sterke race. Wie zei daar dat je je in een Spyker niet in de kijker kunt rijden? Blijkt maar weer eens wat een onzin dat is. Die jongen komt er wel... Button: Sta je eindelijk eens vooraan, verknal je het weer op zo'n manier. Dikke sukkel. Kovalainen: Eindelijk zien ik de Kovalainen die ik had verwacht. Beetje laat, maar hij heeft een goeie vorm te pakken. Deze race ook eindelijk eens niet die irritante engineer van hem over de radio (als ik zo'n figuur over de radio had trok ik de stekker uit mn helm ![]() Webber / Vettel: Met voorsprong de meest debiele actie van het jaar, gelukkig had Vettel het zelf ook door aan zn bodylanguage te zien. Terechte woede van Webber, die het echter in zijn reactie na de race wel heel professioneel opvat (Vettel reed een beetje wild tijdens de eerste safety car-periode en leverde tijdens de tweede safety car-situatie vakwerk of door mij van de baan te rammen. Ik denk dat hij een belangrijke les heeft geleerd -> http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...s-mis-in-fuji/) |
#15
|
||||
|
||||
Er zijn dus wel circuits die hun klanten serieus nemen
![]() ![]() Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|