De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-07-2007, 10:50
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Grootste Belgische F1-site? Uh? Zoals een bepaalde journalist me net vertelde: Enkel groot als je het op groot scherm bekijkt.

http://www.f1-club.be/nieuws/verslag...nieuws&id=1810

Ga nadien eens op de officiële website van de Formule 1 kijken, ook wel F1.com genaamd. Ga dan met je muis over de "News"-tab en kies dan Technical. Je moet even puzzelen, maar je kan alle stukjes van het F1club-artikel op die website vinden, want het zijn immers letterlijke vertalingen. Zelfde geldt overigens voor 95% van alle andere artikels op F1club, die niet meer dan een vertaling zijn van de artikels op Autosport.com. Voldoende om je website te kwalificeren in de categorie cowboysites
Reply With Quote
Old 29-07-2007, 22:51
Rutger Rutger is offline
De Paddock Rookie

Je dwaalt af van het eigenlijke onderwerp, gewoonweg omdat je inziet dat je fout was... enfin ja. Ik zal niet meer ingaan op deze nieuwe post (ook al is deze niet correct), want zoals ik al eerder zei: je denkt dat je de betere bent en altijd gelijk hebt, discussiëren met je is nutteloos.
Reply With Quote
Old 03-08-2007, 22:53
alainpiot alainpiot is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Rutger View Post
Je dwaalt af van het eigenlijke onderwerp, gewoonweg omdat je inziet dat je fout was... enfin ja. Ik zal niet meer ingaan op deze nieuwe post (ook al is deze niet correct), want zoals ik al eerder zei: je denkt dat je de betere bent en altijd gelijk hebt, discussiëren met je is nutteloos.
zoals u zegt, probeer maar zomaar is een accreditatie te krijgen. Men moet aan verschillende voorwaarden voldoen, trouwens voor elke race enz kan men de accrditatieformulieren downloaden om in te vullen.Probeer maar is als je geen journalist bent die niet voor een erkend blad of welke media dan ook werktom de handtekeningen, enz... voorwaarden te voldoen . En zeker niet voor de F1.
Reply With Quote
Old 04-08-2007, 11:09
Bompie Bompie is offline
De Paddock Rookie

Yep yep

Ik ben het moddergevecht hier effe aan het volgen.....
Als liefhebber van de autosport probeer je bij dit soort evenement toch gewoon op de beste plaatsen te geraken!! Als dan mensen van de FIA te lam zijn om hun garagepoort dicht te doen, dan wandel ik ook maar gewoon de pits binnen!! (enkel dinsdag voormiddag, daarna was ze dicht )
Raar genoeg heb ik daar meer dan een half uur kunnen rondwandellen zonder dat er ook maar één iemand iets vroeg!! En dit zonder het juiste paske of vestje aan!! Kheb niemand last berokkend en toch zelf den dag van men leven gehad!!
How ja hieronder een aantal van mijn pics......

Reply With Quote
Old 04-08-2007, 20:38
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

@ Bompie: Is er ook een andere plaats waar je foto's online staan? Ik kan ze niet bekijken doordat die website linken blokkeert ...
Old 05-08-2007, 00:51
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bompie View Post
Yep yep

Ik ben het moddergevecht hier effe aan het volgen.....
Als liefhebber van de autosport probeer je bij dit soort evenement toch gewoon op de beste plaatsen te geraken!! Als dan mensen van de FIA te lam zijn om hun garagepoort dicht te doen, dan wandel ik ook maar gewoon de pits binnen!! (enkel dinsdag voormiddag, daarna was ze dicht )
Raar genoeg heb ik daar meer dan een half uur kunnen rondwandellen zonder dat er ook maar één iemand iets vroeg!! En dit zonder het juiste paske of vestje aan!! Kheb niemand last berokkend en toch zelf den dag van men leven gehad!!
How ja hieronder een aantal van mijn pics......
de poort was niet enkel dinsdagmorgen open, ikzelf ben langs daar binnen gegaan zowel dinsdagmiddag als woensdagvoormiddag. Nooit heeft ook maar iemand gevraagd of ik de juiste pasjes had, ik heb de tijd van mijn leven gehad. Maar net zoals jij heb ik geen mens in de weg gelopen, behalve de coureurs aan wie ik handtekeningen vroeg.
En da moet kunnen! Pasjes of geen pasjes, de liefhebber moet van de sport kunnen genieten. En dat lukt moeilijk als hij achter hoge dikke draad staat, ver van het circuit, en ziet hoe ongeïnteresseerde vips zonder enige kennis en kinderen van 5 jaar rondwandelen waar ze willen.
Reply With Quote
Old 06-08-2007, 16:29
Bompie Bompie is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Ottooke View Post
@ Bompie: Is er ook een andere plaats waar je foto's online staan? Ik kan ze niet bekijken doordat die website linken blokkeert ...

Yep yep

Das straf, kdacht dat het met die pics wel zou lukken.... kheb voor het posten zelfs een voorbeeld gevraagd en daar stonden ze wel mooi in!!
Mja mijne eerste post hier op dit forum en meteen al de mist in!!!

Voor wie deze en meer pics toch wil bekijken.... klik dan effe door!!!
http://board.tracklife.net/showthrea...t=59560&page=2
Reply With Quote
Old 06-08-2007, 20:01
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by student View Post
Pasjes of geen pasjes, de liefhebber moet van de sport kunnen genieten. En dat lukt moeilijk als hij achter hoge dikke draad staat, ver van het circuit, en ziet hoe ongeïnteresseerde vips zonder enige kennis en kinderen van 5 jaar rondwandelen waar ze willen.
Dat is dus mijn eeuwige frustratie, en waarschijnlijk ook de reden waarom ik in het vervolg "mega-events" als F1 en 24u ga laten voor wat ze zijn. Tijdens de 24u weeral gezien dat het belangrijkste voor de sport blijkbaar vips, guests en sponsors zijn.

Soms heb ik de indruk dat ik de enige "niet very belangrike persoon" ben die op het circuit rondloop. Alle andere, van poppemiekes tot kinderen en totale nitwits zijn "guests" en blijkbaar wel belangrijk.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules