De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-07-2007, 16:51
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by brr01 View Post
Ben juist terug van de 1e dag.
En kon je nu op alle plaatsen rond circuit komen? Lijkt mij wel saai enkel 11 wagens te zien doorkomen...als er een paar al niet in de pits staan...

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 17:21
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Heb gehoord van iemand die vandaag is geweest dat er wel degelijk hekken staan, maar mits wat creativiteit zijn die te omzeilen
Old 10-07-2007, 17:31
brr01 brr01 is offline
De Paddock Rookie

Inderdaad staan er overal hekken...en inderdaad zelden dat er 11 wagens op de baan waren, maar al bij al toch een leuke dag gehad...het weer zal er ook zeer veel mee te maken gehad hebben...zon, zon en nog eens zon, en dat in Francorchamps !!
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 17:50
Wingendplate Wingendplate is offline
De Paddock Rookie

Was er veel volk op de been vandaag?
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 18:29
brr01 brr01 is offline
De Paddock Rookie

Ondanks het mooie weer en de vakantie had ik veel meer volk verwacht...maar ja ...20 euro is ook niet niks.
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 18:54
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Ik zie op deze foto zoveel volk staan op Raidillon als met een een gemiddelde Belcar race...
Dus kan je wel stellen dat er veel volk op afgekomen is...

En dat allemaal om dit te zien...

Ahja, er reden ook nog 11 wagens rond

EDIT:
Ik vond nog net deze foto:

ONGELOOFELIJK! zoveel volk had ik nooit verwacht!

Last edited by Mr.Dallara; 10-07-2007 at 18:57.
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 21:43
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

ik ben ook geweest vandaag, het was gezellig druk. En Hamilton is een sympathieke jongen, hij kreeg een stormloop van fans over zich maar heeft rustig iedereen een handtekening gegeven en zelfs geposeerd voor de foto.

In tegenstelling tot Massa, die direct de camion in vluchtte
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 22:01
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Hoe kwam je dan tot bij de piloten???

Heb een paar fotootjes op http://picasaweb.google.com/raikkie gezet, maar met mijn Canon Ixusje zijn die natuurlijk niet zo spectaculair
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 22:03
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

"ONGELOOFLIJK. zoveel volk had ik niet verwacht"

Inderdaad, ik heb ze geteld. Op deze plaats staan ongeveer 80 personen. Een MASSA.
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 22:05
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post

Inderdaad, ik heb ze geteld. Op deze plaats staan ongeveer 80 personen. Een MASSA.
Er was écht wel veel volk hoor, overal stonden mensen, maar op zo'n lang circuit lijkt het gewoon niet zo heel veel hé. Voor een testsessie tijdens de week vond ik het toch wel vrij druk !
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 22:19
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by camso belgium View Post

Denk je nu dat iedereen aan de Chicane staat?
En ik vind het toch maar vreemd dat iemand ventjes zit te tellen.
Als je dan toch zo goed kunt tellen, vraag dan of je de stemmen van de volgende verkiezingen mag tellen.

EDIT: van 'quoten' heb je ook nog nooit gehoord

Last edited by Grig-O; 10-07-2007 at 22:22.
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 22:29
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik denk dat er bij de FIA-GT test vorige week minder dan 80 man was over heel het circuit...
Old 10-07-2007, 22:33
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
ik denk dat er bij de FIA-GT test vorige week minder dan 80 man was over heel het circuit...
Het regende ook dat het niet schoon was. Maar die test heeft denk ik nooit veel volk getrokken; en als je ziet wie er afwezig was... Vertigo, Mosler, Viper, Ferrari 430 (uit Fiagt)
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 22:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
Ik zie op deze foto zoveel volk staan op Raidillon als met een een gemiddelde Belcar race...
Dus kan je wel stellen dat er veel volk op afgekomen is...
Als de Belcar je graadmeter is op Spa dan zijn er niet meer dan 3.000 man geweest Op de foto's uit de busstop en van die Radillion staat wel wat volk, maar niet rijendik. Daarnaast laat men geen volk toe op 75% van het circuit, dan is er al gauw wat volk in de Busstop of langs de Radillion, voor de rest valt er niet veel te kijken op dat stuk.

Van iemand die vandaag terplekke is geweest hoor ik weer van die klantvriendelijke verhalen over mannen met honden en talloze bouwhekken. Alhoewel e.e.a. creatief te omzeilen was, daar vraagt men dan ook om. Die afdekschermen in de pits zijn de arrogantie ten top, totaal geen respect voor de fans.

O ja, 75% van het circuit is vanwege duistere redenen afgesloten, te gevaarlijk? Ik kan werkelijk geen zinnige redenen bedenken. Echter de bouwwerf voor de nieuwe tribune was gewoon open en niet afgeschermd voor publiek. Het volk liep vrolijk onder de kraan door met de zwaaiende beton-elementen. Zoiets kan alleen in Spa
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-07-2007, 22:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Denk je nu dat iedereen aan de Chicane staat?
En ik vind het toch maar vreemd dat iemand ventjes zit te tellen.
Als je dan toch zo goed kunt tellen, vraag dan of je de stemmen van de volgende verkiezingen mag tellen.

EDIT: van 'quoten' heb je ook nog nooit gehoord
Kan het iets vriendelijker? Alvast bedankt voor de medewerking Waarom zou Camso geen ventjes mogen tellen? Iedereen mag toch dat doen op het net wat hij of zij zelf belangrijk acht?

Afgelopen zondag heeft Camso heel wat meer ventjes (waaronder Ottooke en deze sjarel) geteld tijdens de F1 Stockcars in Warneton a € 25,00 per persoon dan deze test van 11 wagentjes. Benieuwd of drie dagen F1-testen net zoveel bezoekers trekken als afgelopen zondag
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules