De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-03-2007, 20:14
Tom Van Dyck's Avatar
Tom Van Dyck Tom Van Dyck is offline
De Paddock Rookie

Ja want ik zoek er van de skylines ook..
thnx already voor diegeen die de fotos gemaakt hebben.
info@customimportarts.com
0032(0)473.915.194
Reply With Quote
Old 12-03-2007, 21:35
rappe106's Avatar
rappe106 rappe106 is offline
De Paddock Rookie

Het was een mega coole dag. een feest voor de ogen in de pitlane en een geweldig spektakel aan de andere kant van de muur.

het weer was perfect: fris en een mooie zon (goed voor de auto en vitamientjes voor ons. Andy, graag had ik ook eens van dat weer besteld op een van je clubdagen. ( altijd dat regenweer, het wordt afgezaagd )

om ook maar iets te zeggen over het incident: ik moet vooral denken aan diegene die daar stonden. die personen zijn hun speelgoed kwijt voor een tijd. en pas na veel te betalen zullen ze terug komen, althans als de goesting er nog is.
fouten maken is menselijk, niets aan te doen (maar belgie zal altijd blijven proberen om dit laatste te veranderen)
ik ben beniewd naar de paarse vlag. laatst had ik me laten vangen omdat de vlagger met een paarse paraplu de gele vlag aan het waaien was

het was een top dag, super geamuseerd (met stress inbegrepen)
mvg
Yves
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 01:28
Remy's Avatar
Remy Remy is offline
De Paddock Rookie

Het was een mooie, drukke dag met prachtig weer en de stemming zat er goed in.

Zelf was ik dit keer toeschouwer... om het geheel eens van "buitenaf" te aanschouwen.
Helaas verbaasde me de rijstijl van enkele piloten in negatieve zin.
Ik heb zelf niets meegekregen van het ongeval, maar ik vind het erg spijtig dat dit soort dingen gebeuren.
Zoals ik het hier lees valt dit voor mij niet onder de noemer "race ongeval", maar een ernstige/grove fout/nalatigheid tijdens een gele vlag situatie!!

Wat dit alles betreft vind ik het persoonlijk dan ook niet erg dat de rest van de trackdays weer op werkdagen plaatsvinden.
Ik merk namelijk dat er op de zondagen toch ander volk op het circuit aanwezig is...
Namelijk mensen die komen om gewoon lomp te scheuren en die het allemaal niet zo serieus nemen.

Ondanks alles... Eran, keep up the good work!!
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 01:29
5-er-Man's Avatar
5-er-Man 5-er-Man is offline
De Paddock Rookie

Aan alle mensen die hebben geholpen aan de Circuit expierience : MERCI, onze circuitdoop was prachtig en onvergetelijk!!! en deze formule is betaalbaar nogmaals merci eranracing!!!

Jaren van gedroomd en nu eindelijk van gekomen, ons almerake 1600 heeft heel goed stand gehouden, behalve na 3 uur rijden een geluidsovertreding? hoe kan dat?
we waren niet de rapste maar misschien hebben we ons het meest geamusseert en ervaren...

We kijken al uit naar de volgende trackday.
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 02:17
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Remy View Post
Ik merk namelijk dat er op de zondagen toch ander volk op het circuit aanwezig is...
Namelijk mensen die komen om gewoon lomp te scheuren en die het allemaal niet zo serieus nemen.
Spijtig dit te horen van een regelmatige deelnemer aan de trackdays van Skylimitevents/Eran. Het is een foute conclusie...

Het ongeval werd hiervoor reeds beschreven. Je kan zien dat het een samenloop van omstandigheden en inschattingsfouten is. Het heeft helemaal niets te maken met wat jij aanhaalt. Laat ons duidelijk wezen : niemand doet dit met opzet wat je gedeeltelijk uit jouw reply zou kunnen concluderen.

Wees gerust : "zotten" op de piste worden ons gerapporteerd door de baanposten, worden van de piste gehaald, worden vermaand en indien nodig zelfs van de piste gestuurd. Niemand is gebaat met "zotten" op de piste.

Ik denk dat iedereen moet toegeven dat dergelijke zware ongevallen een zeldzaamheid zijn tijdens de trackdays van Skylimitevents/Eran. Laat ons er allen over waken dat dit zo blijft...

C U
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 03:36
carl carl is offline
De Paddock Rookie

Thumbs down Guntha

Guntha, die gast kan dat niet vertalen wat gij schrijft. Zelf een nederlandstalige belg geraakt niet wijs uit die zinsconstructies van u.
En aangezien ge een van de beste stuurlui aan wal zijt zou ik u graag wel eens aan het werk zien op het circuit. En dan nog zoiets die gast met zijn clio reed niet te hard maar die FOOL met zijne crx is er gewoon ingereden, omdat hij zich zoals altijd crazy like a fool over het circuit begaf, en by the way de vlaggen waren duidelijk zichtbaar zon of geen zon, ge moet natuurlijk wel de moeite doen ze te bekijken, en een T-shirt en jeans moeten toch redelijk veilig zijn aangezien er geen piloten gekwetst waren.
De mensen van skylimit doen hun uiterste best om de piloten erop te wijzen hoe men zich op het circuit moet gedragen, maar wat baten kaars en bril als de fool niet zien wil. Dus guntha, see you in zolder met uw nieuwe racewagen en volledig in tenue dit wil zeggen Fia gekeurde 3-lagen brandvrije overall minimum van stand 21, evenals de handschoenen full-aramid, brandvrije goedgekeurde racelaarsjes, Fia gekeurde snell-2000 helm met hans-clips, en uiteraard het niet te versmaden hans systeem zelf. En uw onderbroek moet ook brandvrij zijn voor als ge uw ballen moest verbranden bij het ingaan van de chicane.
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 09:37
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by carl View Post
Guntha, die gast kan dat niet vertalen wat gij schrijft. Zelf een nederlandstalige belg geraakt niet wijs uit die zinsconstructies van u.
Dus guntha, see you in zolder met uw nieuwe racewagen en volledig in tenue dit wil zeggen Fia gekeurde 3-lagen brandvrije overall minimum van stand 21, evenals de handschoenen full-aramid, brandvrije goedgekeurde racelaarsjes, Fia gekeurde snell-2000 helm met hans-clips, en uiteraard het niet te versmaden hans systeem zelf. En uw onderbroek moet ook brandvrij zijn voor als ge uw ballen moest verbranden bij het ingaan van de chicane.
Van mijn zinsbouw weet ik. Ik kom zeker nog kijken naar trackday's enz. van eran. Wat de rest betreft mag je zeker zijn ALS ik rij dat ik een volledig tenue zal aandoen. Moet je wel 1 jaartje wachten tot ik mijn rijbewijs heb want ik ben nog maar 17. Ik hoop dat ik dan kan meerijden met jullie. Het zou een droom zijn om met een echte racewagen over het circuit te rijden. Jullie kunnen dat nu al pietzakken.
Old 13-03-2007, 20:15
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Van mijn zinsbouw weet ik. Ik kom zeker nog kijken naar trackday's enz. van eran.
Gelieve dit dan ook steeds te respecteren. Zo kan iedereen alles beter lezen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 20:41
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Gelieve dit dan ook steeds te respecteren. Zo kan iedereen alles beter lezen.

Mvg...
Ik weet het. Ik zie al mijn fouten pas de dag erna. Juist zoals die post van mij die ik nu zelf eigenlijk absurt vind.
Old 13-03-2007, 21:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Ik weet het. Ik zie al mijn fouten pas de dag erna. Juist zoals die post van mij die ik nu zelf eigenlijk absurt vind.
Dan hoop ik toch dat je op het circuit een dag eerder bezig bent dan bij de rest Gelieve je taalgebruik te verbeteren, een van de (weinige) huisregels die we hanteren op het forum is het gebruik van het ABN. Dus ook voor jou!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 21:42
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dan hoop ik toch dat je op het circuit een dag eerder bezig bent dan bij de rest Gelieve je taalgebruik te verbeteren, een van de (weinige) huisregels die we hanteren op het forum is het gebruik van het ABN. Dus ook voor jou!
Ik zal het laten nalezen door mijn moeder oke?
Old 13-03-2007, 22:32
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by B.V.S. View Post
@ your service...

Oy , welke tips ?

Wil ik ook wel weten , anders is dat concurrentievervalsing !

Oh ja : mag gerust in een private mail , anders weet iedereen het en dan is het effect weg
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 22:35
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by SCOOBYSPORT View Post

Mijn favoriet gisteren : dat zilveren Lanciaatje Monte Carlo

Ja mooi hé.

Van een Beta Coupé kan je ook iets leuks maken .
Vroeger hadden ze daar een groep 2 van
In BP kleuren als ik me niet vergis.

Mmmmmmmmmm, krijg goesting !
Reply With Quote
Old 13-03-2007, 22:51
De Paddock Regular

Gele vlaggen

Ik heb het hele incident gemist, want wellicht was ik net naar huis toe ( wegens geen auto bij om zelf te bollen)

de realiteit is spijtig genoeg dat GEEL véél te weinig gerespecteerd wordt, zowel op trackdays als in races

én

dat er zelden, héél zelden ( laat ons eerlijk zijn : bijna nooit ) een sanctie volgt.

Ik kan echter op mijn communie zieltje ( dat ik toch niet heb ) zweren dat Andy het KLAAR EN DUIDELIJK vermeld heeft tijdens de briefing.

Maar misschien is het wel eens nodig de regels te herinneren aan de "anciens" .......
Reply With Quote
Old 14-03-2007, 00:43
Philken's Avatar
Philken Philken is offline
De Paddock Rookie

amaai, daarjuist alles zitten lezen.... blijkbaar zijn er een paar die bij hun helm opzetten, hun gezond verstand aan de kant leggen(tiens kwist nie dat de polies ook kwam naar de erandagen )
ik respecteer altijd de gele vlag,ik zet zelf mijn dubbele pinkers aan(of hoe zeg je dat in het ABN? )

@Andy, best een blad geven aan iedereen met de betekenis van de vlaggen als ze hun afstand van verhaal komen tekenen

ik heb slechts een kwartiertje kunnen rijden(versnellingsbak naar de knoppen) maar ik was tevreden dat ik me eventjes kon ontspannen

aan iemand geef ik nog een goede raad: ga eerst zelf op't circuit zoals die pietzakken zoals wij vooraleer je (terechte of onterechte) kritiek spuit, ik rij al 19 jaar op baan(80000km)& 5 jaar op circuit en ik verbaas me er nog altijd van dat ik nog véél bijleer dus 17 jaar : nog minstens 20 jaar je posts laten nalezen door mama en ik nodig je hierbij uit om naast mij te komen zitten op een volgende erandag(wel papier met toestemming meebrengen , ondertekend door papa & mama
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules