![]() |
|
|
|||
|
|||
Eran 15 november
Gisteren weer eens lekker kunnen uitleven dankzij Eran! Heeft er iemand foto's gemaakt tussen 15h en 17h?
|
|
|||
|
|||
Normaal heeft Corvetteboy wel enkele foto's.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Wij (Yves Pivot en ikzelf) hebben ook weer enorm hard gescheurd met de zwarte 106.
Fantastische namiddag en enorm fijn bakske om mee te rijden. wat een rush. Als er fotos zijn van de nummer 30, dan laat maar iets horen. Race-groeten en tot 3 december, Jo Smets |
|
|||
|
|||
Mij viel onmiddellijk op dat er zo weinig volk was. Ik zou zeggen: "De afwezigen hadden ongelijk."
Wij hebben ons ook super geamuseerd met de Manta en vooral het rijden in het donker is voor herhaling vatbaar. Weet iemand of de jongens die met de Astra een koprol hebben gemaakt het er goed van afgebracht hebben? Hopelijk zijn ze er enkel met de schrik van afgekomen en zien we ze gauw weer terug. greetz!! |
|
|||
|
|||
Quote:
hopelijk gaan deze jongens niet kwaad zijn op mij, ik reed vlak achter hen toen het mis ging... |
|
|||
|
|||
waarom zouden ze dan kwaad moeten zijn op jou?
|
|
||||
|
||||
Wel allemaal foto's van hetzelfde thema
![]() ![]() Als iemand nog foto's heeft van de 44, laat maar komen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De vorige (eerste) keer heb ik een wagen gehuurd, maar om dat elke maand te gaan doen moet ik eerst de lotto winnen ![]() |
|
||||
|
||||
de jongens met de Astra kwamen er zonder kleerscheuren vanaf.
Verder een leuke namiddag.
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er goed uit, heb het resultaat al kunnen bekijken. Als ge meer foto's wilt, zult ge minder moeten rijden en zelf foto's trekken ![]() |
|
|||
|
|||
Mss hadden ze het gevoel opgejaagd te worden....
@Z3CP: heb ervan gehoord, ik spring eens binnen in de week, ben wel benieuwd naar het resultaat.... Over zelf foto's maken, neem jij het stuur nog eens, dan kan ik foto's maken..... ![]() |
|
|||
|
|||
Het jachtseizoen is toch bezig ? ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Volkomen mee eens... Dat is echt een geweldige ervaring!!
Ik was dan ook goed voorbereid met wat extra licht. ![]() Jammer dat er niet meer mensen de behoefte hadden om eens in het donker te rijden. Verder wederom een zéér toffe na middag!! Bij deze dan ook weer eens een hele grote pluim voor iedereen die de ERAN dagen mogelijk maakt! Bedankt... en keep up the good work! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het bewijs dat het kan zie je bij Mark, Pascal, Werner en mezelf. We rijden met de rode BMW nr 44. Oh ja, ik heb me ook weer geamuseerd afgelopen woensdag. Alleen spijtig dat de remmen het hadden begeven... gelukkig had ik al enkele malen vonken van mijn remmen zien komen en reed ik niet te snel meer. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|