![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik vind het toch maar raar. Bijna heel het jaar heb ik hier, buiten gwyllion die af en toe over WRC postte, nauwelijks iets van het WRC teruggevonden (prono's natuurlijk niet meegerekend).
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ken Bas en t is nog steeds een vd sympathiekste kerels uit de Belgische autosport.
|
||||
|
||||
Ik had liever Freddy de eerste gegund,(die is altijd sympathiek), maar proficiat aan de Cois.Hopelijk vind hij nu een team voor volgend jaar
|
|
||||
|
||||
schitterend van de Swa, nen hele dikke proficiat
dat is geen makkelijke laatste dag geweest met die stevige strijd om de tweede plaats spijtig van die derde laatste rally, waar hij tweede lag en toen een crash heeft gemaakt als ik mij niet vergis anders had hij een schitterende serie neergezet na zijn schorsing, maar kom, het is toch allemaal mooi geweest in de laatste helft van het seizoen
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Als je naar de prestaties van Duval kijkt op het begin van het seizoen, zou je idd kunnen stellen dat hij een brokkenmaker is enz. Het op non-actief zetten van Duval en alles wat daar rond hangt, heeft volgens mij wel het beoogde effect gehad. Op basis van de 2de seizoenshelft moeten we toch stellen dat hij zeer verdienstelijk gereden heeft met een mooie kers op de taart. Of zijt ge misschien de crashgeschiedenis van uwe favoriet al vergeten? Heb gisteren nog eens naar een overzicht van 1990 zitten kijken - van het ter ziele gegane Sportnet - en eentje die je daar continue met een geplooide auto zag rijden was wel een piepjonge McRae. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Gaban: leider in Ivoorkust '89 toen de motor de lucht in ging Vandewauwer: nam de leiding over van Gaban maar brak de achterbrug op 120km van de finish Snijers: tweede in Sanremo achter lokale piloot Cunico Thiry: leider in Corsica tot een prul van 20 euro in combinatie met een stom reglement hem uit koers haalden Loix: zegekansen verpest door teamorders in Catalunya Je zou zo kunnen zeggen dat we ons deel van de pech gehad hebben. ![]()
|
|||
|
|||
Klopt het niet dat we zelfs al een belgisch wereldkampioen in rally hadden? Is Pascal Gaban niet wereldkampioen geworden in GRN met een mazda?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gaban ging Jorge Recalde en Gino del Zoppo vooraf. Maar wie deed nog beter? Gregoire de Mevius . Hij won deze cup in 1991 (Mazda) en 1992 (Nissan Sunny). Wel hierbij aanhalen dat in 91 er zo goed als geen concurentie was. Last edited by Rasse; 13-11-2005 at 22:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Anyway, Le Weekend Sportive opende met een 5-minuten reportage over Dudu, dus in Wallonië heeft het zeker de nodige aandacht gekregen. Van de VRT of VTM 'coverage' weet ik niks, vermits niet naar gekeken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is Gianni ipv. Gino ![]() Weekend sportif heeft nog beelden laten zien van z'n eerste seizoen in de Saxo, waar hij vanaf de eerste rally iedereen op een hoop reed.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ma ge hebt gelijk zijne roepnaam is Gianni ipv Gino |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |