![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 't gaat ongemeen interessant worden volgend jaar. ![]() ![]() |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
Citroen wou zowel dit jaar op het hoogste niveau staan en binnen een jaar opnieuw. Dat gaat gewoon niet als je tegelijk aan het WK deelneemt en een competitieve wagen wil ontwikkelen. |
#18
|
|||
|
|||
Quote:
En het is te laat om een nieuwe wagen te ontwikkelen tegen 2006. Herinner dat de Citroen Xsara binnenkort niet meer in productie is. Citroen kan volgend jaar gewoon niet meer meedoen als fabrieksteam; rijden met een wagen die enkel op de 2dehandsmarkt te kopen is, makes no sense voor marketing. En er zijn geen chassis meer voor handen ![]() |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
#21
|
|||
|
|||
Iets meer nieuws over de plannen van Citroen op wrc.com:
|
#22
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
#23
|
|||
|
|||
en ondertussen mag jan met de pet 't allemaal proberen te begrijpen... Een half WK in 07, en dan een WK voor 08/09. En dan nog één WK per 2 jaar! Jongens toch
![]() |
#24
|
|||
|
|||
Quote:
|
#25
|
|||
|
|||
Quote:
|
#26
|
|||
|
|||
Wat is daar raar aan? Dat gebeurt in zoveel sporten (voetbal, volleybal, basketbal, skieen, etc) echter voor de autosport is het nieuw (A1GP is er mee begonnen). Ik vind het een goede stap immers de wintermaanden zijn over het algemeen autosportloos (op Dakar, 24h Daytona en wat andere evenementen na).
|
#27
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#28
|
|||
|
|||
En het is Kronos geworden!
![]() Quote:
|
#29
|
||||
|
||||
SCHITTEREND nieuws is dat!
![]() |
#30
|
||||
|
||||
'k heb zo'n beetje het vermoeden dat Duval wel eens onderdak zou kunnen vinden bij Oreca met de hulp van Playstation (Sooi is het nieuwe gezicht van hun laatste editie van rally dinges... ) - of Kronos zou een 3de Xsara moeten, maar dan zal Sooike zijn zitje wel moeten betalen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|