De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 14-09-2005, 14:23
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Location: España
Posts: 286
09-10: Classic Club Races, Circuit Zolder.............geen vrij rijden maar wel racen zonder licentie

Weet er iemand welke wagens er hier mogen deelnemen? Graag wat meer info over deze race. Alvast bedankt.
Reply With Quote
  #2  
Old 14-09-2005, 15:35
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
Pascual,

ik heb nog wel een auto die daarvoor geschikt is , maar die krijg je niet

tenzij de som hoog genoeg is natuurlijk

(Ik zit dan in Kroatie spijtig genoeg)

race-groeten,
Jo
Reply With Quote
  #3  
Old 14-09-2005, 21:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by pascual
Weet er iemand welke wagens er hier mogen deelnemen? Graag wat meer info over deze race. Alvast bedankt.
In principe alles............

In voorgaande jaren waren er altijd vier klassen, onderverdeeld in motorinhoud (onderstaand overzicht is bij benadering ).

Klasse 1: 0 - 1000 cc
klasse 2: 1001 - 1600 cc
Klasse 3: 1601 -2(5?)000 cc
Klasse 4: > 2(5?)01 cc

Uiteraard maximaal 95 db.........en bij het bouwjaar is er ook een beperking. Niet jonger dan jaar X. De mensen van Bravo zullen er wel meer vanaf weten......
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 15-09-2005, 09:47
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2004
Location: España
Posts: 286
Bedankt Mark.

Wie is Bravo? Want het bouwjaar wil ik natuurlijk zeker weten.

Wij vinden het trouwens zeer goed dat er nu eens eindelijk een vrije trainings kalender is! Dit zijn de dingen die op een forum thuis horen, i.p.v. !

M.v.g.

Pascal.
Reply With Quote
  #5  
Old 15-09-2005, 10:37
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
Pascual,

zie http://www.bravo-racing.be

Daar vind je meer info erover.

mvg,
Jo
Reply With Quote
  #6  
Old 01-10-2005, 11:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Timing onder voorbehoud:

TIMING



Saturday, October 8th 2005
2.00- 4.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents in the info house on parking 69. When the info house is closed, it isn’t possible anymore to pick up the documents. Documents, which are not picked up keeps in property of the organisation. Start fees can’t be paid back.
3.00-5.00 p.m. Technical check up of the racing-cars. Every competitor is free to present his car at the technical check up, or Saturday or Sunday.

Sunday, October 9th 2005
7.00 a.m.- 1.00 p.m. Reception of the competitors. Delivery of the documents.
8.00 – 10.30 a.m. Technical check up of the racing-cars
10.30 - 11.00 a.m. Technical check up Lotus Cars (numbers from 1 to 99)


9.45 - 9.55 a.m. Briefing pilots Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
10.20 - 10.30 a.m. Briefing pilots division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
10.50 - 11.00 a.m. Briefing pilots division 1301-1600 cc.(numbers from 301 to 399)
11.20 - 11.30 a.m. Briefing pilots division + 1600 cc. (numbers from 401 to 499)
12.50 – 13.00 a.m. Briefing pilots Lotus drives

10.00 - 10.25 a.m. Training division Abarth Coppa Mille, British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
10.35 - 11.00 a.m. Training division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
11.05 - 11.30 a.m. Training division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399)
11.35 - 11.55 a.m. Training division + 1600 cc.(numbers from 401 to 499)

12.00 a.m.- 1.00 p.m. BREAK (complete silence on the circuit and in the paddock)

1.00 - 1.25 p.m. Slow drive on the circuit with "Concours d'élégance"
1.30 – 2.00 p.m. Demonstration drive Lotus Cars (numbers from 1-99)
2.10 – 2.45 p.m. 1st race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
2.55 – 3.30 p.m. 12 laps race for division 0-1300 cc. (numbers from 201 to 299)
3.40 – 4.10 p.m. 12 laps race for division 1301-1600 cc. (numbers from 301 to 399)
4.20 – 4.55 p.m. 12 laps race for division +1600 cc.(numbers from 401 to 499)
5.05 – 5.40 p.m. 2nd race for Abarth Coppa Mille-British Car Trophy and NSU TT-Trophy (numbers from 101 to 199)
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 01-10-2005 at 11:31.
Reply With Quote
  #7  
Old 03-10-2005, 20:55
IlPrincipal's Avatar
IlPrincipal IlPrincipal is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Location: Herent
Posts: 81
Op de Bravo website is daar niet veel van te vinden zulle.
Ik weet van vroeger dat ze zeer hoge veiligheidseisen stelden aan de auto's.
Rolkooi, kledij...
Bijna zo streng als de VAS.
...
Door die strenge regels zorgt ook de VAS ervoor dat er slechts weinigen onder ons kunnen deelnemen...

Misschien iets voor nieuwe TOPIC
Willy
__________________
Il Principal, Rubbin' is Racin'
Reply With Quote
  #8  
Old 04-10-2005, 15:09
M-jo's Avatar
M-jo M-jo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2004
Location: Meerbeke
Posts: 338
Ben ooit 1 keer naar Bravo geweest .
Met ons formule fordje . In Croix en Ternois .
Ik ga niet meer terug .
Weinig rijtijd . Strenge controle .
Wel leuke sfeer en gezellig samenzijn .
Veel volk en gespecialiseerde vakmensen .
Hangt er van af , wat je zelf verwacht .
Of wat je zoekt op dergelijk evenement .
Ik vond er niet wat ik wou .
Anderen wel . Dit gewoon ter info ,
zonder afbreuk te doen aan Bravo .
Trouwens wel een referentie in zijn
categorie van organisaties !
Reply With Quote
  #9  
Old 04-10-2005, 20:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by IlPrincipal
Misschien iets voor nieuwe TOPIC
Willy
Nou bij deze: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11428
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #10  
Old 09-10-2005, 20:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
De klasse van de BCT Mini's, Abarths en NSU TT'jes was wel lekker om te kijken. Voor de eerste race waren er 57 !! wagens aan de start......en koplopers maakten er in de tweede race een mooie strijd van. Clubracen kan voor de toeschouwer dus toch leuk zijn.

De klasse 0-1300 en 1600+ hadden ook mooie startvelden, alleen de klasse 1300-1600 was een tegenvaller.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #11  
Old 09-10-2005, 22:26
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by Mark

De klasse 0-1300
0 is dat met fietsen ofzo?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #12  
Old 10-10-2005, 16:07
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2003
Location: In lower places (my Mini)
Posts: 501
@Raceboy,

ik draai met mene (Oude) Mini 1297cc 1.59.8 op circuit zolder, denk niet dat dat ne fiets is he

Race-groeten,
Jo
Reply With Quote
  #13  
Old 10-10-2005, 16:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by Jo Smets
@Raceboy,

ik draai met mene (Oude) Mini 1297cc 1.59.8 op circuit zolder, denk niet dat dat ne fiets is he

Race-groeten,
Jo
1297is volgens mij nog altijd 1297meer dan 0. Logisch gezien is 0 dus geen cilinders.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #14  
Old 10-10-2005, 17:02
Clubman Clubman is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2005
Posts: 417
Quote:
Originally Posted by IlPrincipal
Op de Bravo website is daar niet veel van te vinden zulle.
Ik weet van vroeger dat ze zeer hoge veiligheidseisen stelden aan de auto's.
Rolkooi, kledij...
Bijna zo streng als de VAS.
...
Door die strenge regels zorgt ook de VAS ervoor dat er slechts weinigen onder ons kunnen deelnemen...
Dat maakt wel dat je achteraf met je kar (bijna) meteen kan meedoen bij SCZ.
MET licentie dan. ( maar omdat je de CCR ervaring dan hebt , is die kinderspel).
Zo is het in elk geval bij mij begonnen !
Reply With Quote
  #15  
Old 10-10-2005, 18:22
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Wat begin ik oud te worden. Hier en daar zag een een Fiat Ritmo of Ford Fiesta meerijden... Dat zijn dus wagens die ik me nog goed herinner. Ook de VW Golf GTI club was aanwezig. Toch ook een auto die ik me nog kan herinneren uit mijn jeugd. Als je destijds een GOLF GTI has, was je "in". Nu zou zulke auto niet meer meetellen.

Voor de rest zeer leuke wedstrijden gezien. Behoorlijk aantal deelnemers. Leuke strijd en gelukkig niet te veel crashes... Laat maar komen die cluraces voor hedendaagse wagens...

C U
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 23:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.