![]() |
|
|
|||
|
|||
De grootste Belg.
Canvas organiseert samen met Radio 1 "De Grootste Belg". Het volledige opzet kan je lezen op www.degrootstebelg.be
Het komt er op neer dat een Raad der Wijzen 100 Belgen genomineerd heeft. Aan deze lijst van 100 genomineerden kan het publiek nog 11 Belgen toevoegen door middel van stemming. In een tweede fase kan het publiek uit deze 111 Belgen de 10 finalisten kiezen. In een derde fase kan het publiek De Grootste Belg kiezen. Bij de 100 voor-genomineerden zitten geen "autosporters". Bij de lijst van 200 publiekslievelingen zit één autosporter, met name Jacky Ickx. Naar mijn mening is dit terecht de grootste autosporter. Ik vind het echter onterecht dat hij niet automatisch bij de eerste 100 wordt gerekend. Kunnen wij als "drukkingsgroep" ervoor zorgen dat hij bij de eerste 11 van de publiekslijst terecht komt ??? ![]() Momenteel staat hij "slechts" op de 20ste plaats... Wel even de tijd nemen om je door de registratieprocedure te wurmen... Opgepast : je kan slechts éénmaal stemmen. Als je dus eerst vooriemand anders stemt kan je niet meer voor ons aller Jacky stemmen ![]() C U |
|
||||
|
||||
Morgen de goede autosport zaak dienen, als ik wakker ben.
![]()
|
||||
|
||||
Op het eerste zicht geen enkele autosportpiloot te zien in de lijst van '100.'
Nog niet ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Ok,het palmares van Ickx is stukken indrukwekkender. |
|
||||
|
||||
Voila, mijn Ickx-steentje bijgedragen ...
|
|
|||
|
|||
En nog één erbij!
|
|
||||
|
||||
Voilà, mijn stem op Jacky Ickx uitgebracht. Hij staat nu 17e.
Komaan Paddockers. Volg ons voorbeeld. Je moet je inderdaad wel even door die registratieprocedure wroeten, maar het is voor de goede autosportzaak. Het zou toch fantastisch zijn als we een autosporter in die lijst van grootste Belgen kregen. ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn stem heeft ie ook
![]() |
|
||||
|
||||
De mijne ook .
|
|
||||
|
||||
Met alle respect voor Ickx en Boutsen maar ik geef m'n stem niet aan iemand die quasi niets gerealiseerd hebben voor Belgie. Nogmaals met alle respect maar een sportman brengt het volk, de natie niet vooruit...
|
||||
|
||||
Mijn stem is ook naar Jacky gegaan.
|
|
||||
|
||||
ik heb hééél lang getwijfeld (toch wel de volle 0.001 seconden), en op Jacky gestemd
|
||||
|
||||
Gestemd, nog altijd 17e.
|
||||
|
||||
Mijn nominatie word verwerkt
![]()
|
||||
|
||||
mannen t begint te werken Ickx stoot door naar Plaats 9.
Nu nog de andere fora warm maken in vlaanderen.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|