![]() |
|
|
|||
|
|||
Teamnamen
Een maandje geleden was hier op het forum iemand op zoek naar een "goede" teamnaam. Toen is zo een beetje gebleken dat het niet makkelijk is om een goede naam voor je team te vinden : sommige bestaan reeds, anderen klinken weer niet goed... De vraag is natuurlijk waaraan moet een teamnaam voldoen ???
Dit alles deed bij mij een idee opkomen. Wat betekenen en waarvan komen de teamnamen die wij elke dag in de mond nemen ??? We kunnen misschien beginnen in de Belcar. Waarvan komt AD-sport, GLPK, RTM, Coast, US Carworld... Voor zij die zich geroepen voelen : verklaar u nader en vul aan.... C U |
|
||||
|
||||
AD Sport, A is van Albert Vanierschot, D is van Dino Sport.
RTM was oorspronkelijk Racing team meulevest, nu racing team mechanics. GLPK, Ghislain Lenaers en Paul Kumpen. TT Racing, genoemd naar de auto. SRT, Selleslagh racing team. |
|
|||
|
|||
Volgens mijn gedacht.
AD-sport: albert d??????? GLPK = Ghislain Lenaerts en Paul Kumpen : hier ben ik redelijk zekers van vroeger was het GL en Pk en zijn dan samen gegaan. RTM:Racing Team Mechanics Coast : die Vancraeynest is van aan de zee US Carworld: naam van de gararge waar die autokes staan zekers. WEPA racing = werner en pascal racing ![]() ![]() ![]() ![]() Terwijl ik er mee bezig was, was pipo er aan bezig blijkbaar ![]() Last edited by Megane; 25-08-2004 at 18:04. |
|
||||
|
||||
Russell Racing = een winkel die Jack Russell heet
|
||||
|
||||
KS= Koen Leysen en Steve Van Bellingen
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() YabYum Racing .....................moet ik hem nog uitleggen? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
G&A Racing naar G&A Motors, de G is van Guino en de A van An(n)=zus van
|
|
||||
|
||||
Astromega : naam van een touringbus van Van Hool, later dus ook van een F3000 team
![]()
|
||||
|
||||
PDG Racing: Peter De Groote Racing
Christophe
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Vamo Racing:
komt van : VAbueti MOtor -> VA MO (Vabueti motor is de tuner van Vamo racing dus de werkplaats is Vabueti motor en het team Vamo racing). Vabueti = schuilnaam van: Van Buynder Etienne -> VAn BUynder ETIenne. |
|
|||
|
|||
DiFiRo is van Dirk, Filip en Ronny afkomstig dacht ik
|
|
||||
|
||||
Naar het schijnt krijgen de mechanics van YabYum
een tien beurten kaart als beloning ![]() |