![]() |
|
|
||||
|
||||
The Matrix - Reloaded
|
||||
|
||||
Dat stuk waar die agent over die auto's springt achter neo aan is zalig!
|
|
||||
|
||||
![]() Hij komt eraan ! ![]() Nog enkele nachtjes slapen en het is zover. The Matrix: Reloaded. wiiiii ![]()
|
||||
|
||||
Ik vind dat stukje waarin de "agents" "upgrades" blijken te hebben wel grappig. Zo'n gewoon uitziende agent verandert voor de ogen van Neo in een soort spookachtige gedaante en hij zegt doodleuk : "Ah. Upgrades."
|
|
||||
|
||||
:-)
donderdag avant premiere om 23:59 in Kinepolis Brussel
|
||||
|
||||
Ik ben ondertussen in afwachting van de film begonnen aan het game en dat is de max, die gevechten zijn super
|
|
||||
|
||||
The Matrix - Revolutions trailer is ondertussen al gelekt:
hier te vinden ![]() (rechtermuisknop, doel opslaan als)
|
||||
|
||||
Quote:
eum.. wordt da spel nie pas morgen gereleased? |
|
||||
|
||||
In België wel, maar het spel lag gisteren toevallig in mijn brievenbus, echt waar
![]() |
|
||||
|
||||
Ikkeuh!
Ik denk zaterdag om 14.00 uur naar Kinepolis Hasselt te gaan. De ervaring leert mij dat zelfs premières op dat uur best te doen zijn qua volk. Bovendien wil ik daarna nog een toer gaan doen met de moto... PS : als het TOCH uitverkocht zou zijn ga ik naar "The core" kijken. |
|
||||
|
||||
Ik snap de heisa rond die films niet goed. Heb er nog nooit een van gezien en mis het eigenlijk totaal niet. Mainstream als er 13 in een dozijn zijn, vermoed ik (maar mijn oordeel is dus totaal nergens op gebaseerd, alleen op de hype en vaak is dat gebakken lucht wat mij betreft).
Vorig weekend "Cidade de deus" gaan zien, daar heb je stof tot nadenken aan. Maar ja, ik ben dan ook wereldvreemd. Tot daar mijn totaal niet terzake doende bijdrage ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
PS : de "zachte dwang" van een hype zal je nog wel duidelijk worden als Arthur een jaar of 13, 14 is. Geloof me vrij ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb hem net gezien. Man, hij is goed, zeer goed. Beter dan de eerste. Dan weet je al genoeg he
![]() |
|
||||
|
||||
Ieder zijn gedacht,ik denk persoonlijk voor mezelf(moet nog gaan kijken),dat ze weer "te" veel hebben gebaseerd op special effects en dat ik nog altijd vasthoud aan het gedacht,het eerste is het beste.
|
|