![]() |
|
|
||||
|
||||
een nieuwtje in de clio cup 2003
net gelezen op http://www.autosport.be/shownews.aspx?id=1506 eigenlijk wel goed gevonden vind ik
|
|
||||
|
||||
Schitteren idee, een beetje gelijk in Topgear...
|
||||
|
||||
Tof tof tof.
|
|
||||
|
||||
Als Michel Vaillant-fan vind ik dit natuurlijk een schitterend idee!!
En mannekes : als ik toevallig eens tijdens een koers niet met mijn kodakske te bespeuren val, en "de gemaskerde racer" wordt om de 2 ronden door de rest van het pak gedubbeld, zoek dan niet verder, maar doe een gok : je kan er mooie prijzen mee winnen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
yeah, The STIG in belgium
|
||||
|
||||
En dan met zo'n uitertst lullig muziekje op de achtergrond.............
![]() ![]() Vorige week de Highlights gezien van TopGear, wat kan die vent rijden zeg.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Als ik die foto zie op autosport, denk ik nu al aan M.G. uit Geel.
Dat is zijn stijl van staan volgens mij. ![]() |
|
||||
|
||||
't is wel elke koers iemand anders hé (als ik da goe gelezen heb tenminste)
|
|
||||
|
||||
Zo had ik het toch ook gelezen.
|
|
||||
|
||||
Yep yep yep sfeer sfeer! Dat gaat hopelijk ook nog meer volk en aandacht (lees sponsors) trekken naar de autosport
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|