![]() |
|
|
|||
|
|||
Mededeling
Beste Paddockers,
Eventjes een kleine mededeling : Aangezien ikzelf heb besloten om mijn dagdagelijkse bezigheden bij AD SPORT stop te zetten, verzoek ik aan diegenen die over mijn mailadres bij AD SPORT beschikken, dit niet langer meer te gebruiken. Jullie kunnen me steeds bereiken op descom@pandora.be . Wel wens ik te benadrukken dat de stopzetting van deze activiteiten mijn eigen keuze is, en dat ik nog dikwijls met weemoed aan AD SPORT zal terugdenken. De samenwerking met Albert, Freddy, Kris, Koen, Lieve, Dirk, Rob, Jos, Ruben als piloten enerzijds en het "TEAM" anderzijds laat bij mij positieve sporen na. Ik hoop dan ook deze mensen nog veelvuldig te mogen ontmoeten naar aanleiding van de komende races, en wie weet, ook in een sfeer die niet met de races te maken heeft. Ik wens alvast Albert Vanierschot te bedanken voor de geboden kans, maar Albert weet zelf dat dit de beste oplossing was, en ik ben dankbaar voor zijn begrip in deze zaak. Ik wens AD SPORT dan ook veel succes toe in de stappen die zij in 2003 zullen ondernemen (Belcar, Touring Cup, 24u Francorchamps, ...en wie weet ... misschien nog wel meer...) en zal zeker niet nalaten om hen in de toekomst een hart onder de riem te steken ! AD SPORT, VEEL SUCCES ! Sportieve Groeten, Dries |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|