![]() |
|
|
||||
|
||||
Btcc 2012
Vorig jaar was er een thread over het BTCC, dit jaar nog niet. Ziezo
![]() Het ziet er voorlopig erg goed uit voor BTCC, met verschillende nieuwe NGTC-projecten dit jaar. Giovanardi en Thompson die opnieuw aan het BTCC gelinkt worden, officiële MG's ingezet door 888 (al werd dit nog niet bevestigd), Audi, Toyota, Skoda, Honda, Vauxhall, Chevrolet enz... ![]() EDIT: hier een lijst van alle mogelijke deelnemers die ik vond op 10/10's: Matt Neal - Honda Racing Honda Civic Gordon Shedden - Honda Racing Honda Civic Alex MacDowell - RML Chevrolet Cruze James Thompson(?) - RML Chevrolet Cruze Paul O'Neill(?) - GoMobile (Techspeed) Chevrolet Cruze John George(?) - GoMobile (Techspeed) Chevrolet Cruze Andrew Jordan - Pirtek Racing Honda Civic Jeff Smith - Pirtek Racing Honda Civic Jason Plato - Triple 8 MG Andy Neate - Triple 8 MG Mat Jackson - Motorbase Ford Focus James Nash - Motorbase Ford Focus TBA - Motorbase Ford Focus Rob Collard - WSR BMW 320si Nick Foster - WSR BMW 320si Ollie Jackson - AmD Tuning.com Volkswagen Golf Tony Hughes - Speedworks Motorsport Toyota Avensis Adam Morgan - Speedworks Motorsport Toyota Avensis Rob Austin - Rob Austin Racing Audi A4 Chris Swanick - Rob Austin Racing Audi A4 Frank Wrathall Jr - Dynojet Toyota Avensis TBA - Special Tuning Racing SEAT Leon TBA - Special Tuning Racing SEAT Leon Dave Newsham - ES Racing Vauxhall Vectra Chris James - ES Racing Vauxhall Vectra Dan Welch - Welch Motorsport Proton Gen 2 TBA - Welch Motorsport Proton Gen 2 John Thorne - Thorney Motorsport Vauxhall Insignia TBA - Thorney Motorsport Vauxhall Insignia Lee Wood - Central Group Racing Vauxhall Vectra Matt Hamilton - TH Motorsport Skoda Octavia vRS P.S. Blijkbaar heeft TH Motorsport problemen om de ontwikkeling van de Skoda verder te zetten na het afhaken van een grote sponsor. Verder worden James Nash en Rob Collard in verband gebracht met respectievelijk Motorbase en Rob Austin Racing. Last edited by Grig-O; 25-01-2012 at 17:15. |
|
|||
|
|||
Die Skoda is een twijfelgeval na afhaken van belangrijke sponsor.
Maar het ziet er inderdaad goed uit. |
|
||||
|
||||
Ik ken het BTCC-kampioenschap nog niet zo goed en ik had bijgevolg enkele vragen. Weet iemand welk puntensysteem BTCC gebruikt? (Blijkbaar gaan ze dit systeem aanpassen maar lijkt me toch interessant om dit te weten) En worden de drie races op één dag gereden? Bedankt
![]() Last edited by Grig-O; 17-01-2012 at 19:48. |
|
|||
|
|||
Quote:
Elk weekend bestaat inderdaad uit 3 races op zondag. Races duren ongeveer 20 tot 25 minuten (50 km?). |
|
||||
|
||||
Wow, blijkbaar een puntensysteem dat weinig voordeel geeft aan de winnaar, dat houdt het kampioenschap spannend!
![]() |
|
||||
|
||||
Ook de keuze van ES Racing voor de Vauxhalls is nog niet zeker, aangezien ook TGR Motorsport met 2 Vauxhalls wil deelnemen dit jaar, en er maar 4 Vectra's beschikbaar zijn (ook Lea Wood zou met een Vauxhall aan de start staan).
|
|
||||
|
||||
Het MG-gerucht (slechtst bewaarde geheim in BTCC deze winter) is nu officieel: 2 MG's voor Plato en Neate. Ook wordt James Thompson nu gelinkt aan Alex McDowell bij RML en Matt Jackson samen met James Nash met de Ford Focus!
![]() Last edited by Grig-O; 25-01-2012 at 17:13. |
|
||||
|
||||
Kan je dit online kijken, of gewoon op de tv in België?
|
|
|||
|
|||
Quote:
BTCC wordt uitgezonden op ITV4. Ik begrijp dat je dat met een schotelantenne gratis kunt ontvangen. Ik zelf download de races altijd. Bij interesse stuur maar een private message. |
|
||||
|
||||
zullen met plezier de plas weer oversteken
![]() |
|
|||
|
|||
Eerste foto's van de nieuwe Civic:
http://www.touringcartimes.com/article.php?id=7218 Al hoewel ik geen fan ben van de Civic ziet hij er met z'n dikke voor- en achterspoiler behoorlijk "gevaarlijk" uit. |
|
|||
|
|||
Vandaag is BTCC 2012 gepresenteerd. Entrylist:
Quote:
![]() ![]() Bron: www.touringcartimes.com Last edited by FIRE; 19-03-2012 at 19:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Met een trucje kan je de livestream bekijken van ITV. Daarnet de laatste 10' van de kwalificaties gezien.
http://www.anonymous-proxies.org/200...utside-uk.html Je moet gewoon een proxy vinden die werkt. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|