![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 21 mei 2010
Aanstaande vrijdag, 21 mei is het de 3de vrijdag van de maand.
D.w.z. onze maandelijkse modelbouwbijeenkomst in Hostellerie De Kluis te Bolderberg (Zolder) De onderwerpen die zullen besproken en/of afgehandeld worden zullen hier straks of morgen wel meegedeeld worden, alsook een eventuele demo. Naar het schijnt komt onze goede vriend Erik Olijnsma afscheid nemen, hij trekt terug naar het verre Friesland. Allé, ik kom, wie nog ? ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 17-05-2010 at 23:00. |
|
||||
|
||||
Ben er weer bij. Zal ook niet te laat weer vertrekken, zaterdagochtend begint de sezoensrally al heel vroeg
![]()
|
||||
|
||||
Present!
@Erik Olijnsma: vergeet je mijn boek niet? ![]()
|
||||
|
||||
Ik kom ook
![]()
|
||||
|
||||
Ikke ook, kunnen we meteen afspreken voor zaterdag.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik kom ook.
|
|
|||
|
|||
Ik beloof niks, maar probeer een uurke af te komen.
Grtz, G |
|
||||
|
||||
Sorry guys, ik kan niet aanwezig zijn (kids zijn thuis en voorbereiding feest eerste communie van zoon)
Have fun !
|
||||
|
||||
Op de agenda:
- nakaarten Moveleo - display cases - club kledij - vernis: spuitbus vs. airbrush - demo -> ?? Last edited by Guido; 19-05-2010 at 15:04. |
|
|||
|
|||
ik ben d'r ook bij :-) Ik neem de Bugatti nog even mee, maar zo ver is het er nog niet mee.
@Dom; nee hoor, die ligt al klaar, ik ken mijzelf namelijk haha |
|
||||
|
||||
Ik kom ook mee met Dominique
|
|
|||
|
|||
zal er ook nog eens bij zijn
|
||||
|
||||
hier hetzelfde
|
|
||||
|
||||
Ik ga 1tje moeten passen deze keer. Tzal voor juni zijn.
|
|
||||
|
||||
Het was gisteren weer een gezellige avond, al begon hij wel een beetje bizar. Daar onze voorzitter er niet in slaagde om het aanvangsuur te halen, waren we de meeting maar begonnen met het beoordelen van de meegebrachte modellen, in afwachting van de gebruikelijke mededelingen.
Erik Olijnsma kwam afscheid nemen, hij verhuisd binnenkort naar Friesland. Ik wil hem hier bij deze bedanken voor de gebakjes die hij gisteren kwistig uitdeelde. Tot in Nieuwegein, Erik. ![]() Genoeg geleuterd, hier zijn enkele sfeerbeelden: En laat op de avond kwam er nog een rare gast binnen gevlogen;
|
|