![]() |
|
|
||||
|
||||
Ford Focus 2007 WRC - MB - 1/12
En nog eens een kit afgewerkt. Dus meteen een kleine w.i.p. gemaakt. Het gaat dus over deze focus
Op schaal 1/12 vind je deze kit niet veel dus was het even zoeken De doos De sprue`s De decals De bouwbeschrijving Aan dit bouwverslag kunnen veel andere kitbouwers een voorbeeld nemen. Mooi verzorgt boekje volledig in kleur en mooi overzichtelijk. De decals anderzijds mochten voor deze schaal toch iets gedetailleerder zijn
|
||||
|
||||
Bij het begin begonnen dus eerst het onderstel gebouwd
En de achterbrug met ophanging Toen was het tijd voor de voorbumper En de kuipzetels zijn ondertussen ook gemonteerd Het is opvallend hoe goed de onderdelen van deze kit in elkaar passen. Bijschuren en plamuren is niet nodig. Alleen jammer dat er geen PE setje bijzet met de gordels, maar ja je kan niet alles hebben. ![]()
|
||||
|
||||
De indrukwekkende motor
Voorkant met motorkap dicht Of open Achtervleugel En dashbord
|
||||
|
||||
En dan het moment supreme ; de eindfoto`s
Het was een leuke kit en ik was weer een uurtje stil. Iets van kinderen en speelgoed. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mooi gedaan hoor
![]() Ga je de panellines nog doen trouwens? ![]()
|
||||
|
||||
Strakke lak, kan niet gemakkelijk geweest met al verschillende kleuren!
![]() ![]() ![]() Last edited by Luigi; 30-06-2009 at 19:43. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Doc;249603]..................................
.................................................. ...QUOTE] Ik wist niet dat Ford klapstoelen in zijn WRC's plaatst. ![]() Mooi en strak gebouwd, en wat zeker opvalt is de heldeheid van de ramen. ![]()
|
||||
|
||||
Wat eigenlijk nog had moeten gebeuren is de achterspoiler in carbon decals zetten. Maar ik neem aan dat het hiervoor nu te laat is...
Prachtig gewoon! ![]() |
|
||||
|
||||
't Is niet makkelijk om Rallymen te kloppen qua bouwsnelheid, maar hier is er toch ne snuggere die een methode gevonden heeft om erin te slagen zie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
"WIP'pen" is niet zo moeilijk he.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zie hier en daar nog een paar naadjes ...
![]() ![]()
|
|