![]() |
|
|
||||
|
||||
ERAN RACING 3 maart CROIX-EN-TERNOIS
Op vrijdag 3 maart is het zover : onze eerste buitenlandse uitstap.
We hebben de dag ingedeeld in telkens sessies van 30 minuten en afwisselend : baanwagens - racewagens - drifters. We gaan iedereen 5 keer aan bod laten komen zodat het een mooi gevulde dag gaat worden. Zo'n hele dag kost 120 €. Het is natuurlijk ook mogelijk om 2 groepen te combineren bv. je kan een half uurtje driften combineren met een half uur circuitrijden en slechts een helf uur pauze nemen. Gelieve hiervoor met ons contact op te nemen via info@skylimitevents.be Croix-en-Ternois is gelegen in de buurt van het Noord Franse Arras. We hebben voor elke groep reeds enkele inschrijvingen. Er is een limiet van een 30-tal wagens per groep dus reserveer tijdig uw plaats want vol is vol. See You in Croix...
|
|||
|
|||
Is er al een tijdschema, maw, vanaf hoelaat kunnen we rijden? Kan je alleen inschrijven voor de ganse dag? Stel dat ik pas tegen 's middag kan komen?
|
|
||||
|
||||
we beginnen om 9u.
Inschrijven per sessie of halve dag gaan we pas doen vanaf 20 februari als we zien dat er nog voldoende plaats is.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop alvast het besten en dus een veilige dag in Croix, al is en blijft het volgens mij een zeer gevaarlijke baan, zeker voor evenementen als eran day's... |
|
||||
|
||||
Ik zie niet wat er gevaarlijk zou zijn aan Croix .
Het is juist een zéér amusant circuitje . Ik draaide er reeds véle rondjes . Zonder enig probleem . Vind het ginds reuze ! Minstens even leuk als Zolder . Zowel voor het vrij rijden als voor te driften . Ook voor de toeschouwers is het een leuk dagje . Je ziet en hoort de wagens constant rijden of driften ! Als het mis gaat , is het low speed . Dat kan je van Zolder niet zeggen . Enfin , ik kijk er enorm naar uit ! Enig nadeel waar ik de deelnemers wil op wijzen : ginds kan je NIET tanken . Enkel in naburig dorpje . Reserve meebrengen is aangeraden . ![]() Voor de rest : Croix here we come ! Gàààn met de Eràààn banàààn . . . |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() breng wel genoeg benzine mee door de korte rechte stukken ligt het verbruik toch een pakje hoger dan op Zolder: Zolder: gemiddeld 30l/100km, Croix :35à40l/100km (allez bij de mijne toch) spijtig dat het tijdens de week is ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij onderschat jij de eran rijders... Jij hebt waarschijnlijk al heel veel circuit ervaring als piloot als je zo'n uitspraken doet of ben je gewoon één van die beste stuurlui aan de wal?
http://www.skylimitevents.com Last edited by A.J.; 30-01-2006 at 23:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er al veel verschillende meningen over gehoord Misschien komen we met mijne maat zijne wagen bmw e30 3xxi (alpina) als hij tijdig klaar geraakt (moet ook nog ingereden worden) Anders wordt het terug den e36 325i We zullen zorgen dat we deze keer zeker genoeg rubber bij hebben ![]() Tot dan greetz Evertjan
|
||||
|
||||
Rubber heb je ginds wel nodig !
Liggen enkele mooie bochten om in 2de vollast dwars uit te acceleren . . . Als het regent is het in Croix hemel op aarde ! ![]() Vooral om te driften . . . ![]()
|
||||
|
||||
Miljaar he, ik wil me inschrijven maar durf niet goed.
Ik zit weer te gudderen met m'n boite. die heeft zolder overleeft maar niet de rit naar mijn lief daarna. onderweg zei de 2L olie van de boite: dada, ik hou het voor bekeken. die moest hoog nodig uit d'n bak ontsnappen samen met meneer staalpen die de deur heeft laten openstaan. ![]() Ik heb de vorige boite nog liggen (waar 12 tanden aan de magneet hingen), maar wil terug de originele. Ik heb er eentje gevonden, maar dan moet ik weer de motor (die er nog aanhangt) meebetalen ![]() de vorige bevlieging heeft me dus wel 70€ aan boragekes en dichtingskes gekos. laat staan de uren werk. voor een uurke zolder (pas op: demonteren lukt me nu wel in 30 min) Ik heb ondertussen op 3 jaar al 5x 2L boite olie moeten kopen. Peugeot heeft wel sterke motoren, maar de rest!!!! misery Enfin: Ik zal er waarschijnlijk wel staan zene, maar moest dit effe kwijt. ![]() Groetjes Yves |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De M Power Drifters leven ook met je mee .
![]() Je 106ken is een sterk beestje toch . Als je ziet met welke snelheid je de 1ste linkse aanvangt . . . ![]()
|
||||
|
||||
@Rappe106,
kop op man, dat is nu eenmaal het risico van het vak he. (Racen en daarbij zelf engineeren) Trouwens dit.... Quote:
![]() ![]() ![]() Ik heb het ook al vaak meegemaakt, en heb er al menig ERAN dagen voor moeten laten vallen. (wegens technische en daarbij horende financiele redenen) Tenminste gij weet waar het aan ligt. Maar in ieder geval, met zo'n race-spirit, verwachten we je weer in Croix (al is het pas de 2e keer) ![]() Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
@rappe106
Ik zit met een versnellingsbak die zo lek is als een vergiet (morgen kan ik ergens een andere gaan kopen) en ik ben nog aan het wachten op een gereviseerd differentieel (met een kortere verhouding ![]() Salut, KoenC |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|