![]() |
|
|
||||
|
||||
Eran Racing : 4 November
Beste eranners,
op 4 november vindt onze volgende track day plaats. Belangrijk voor de drifters: we gaan het traject van de 3de december gedeeltelijk uitzetten zodat iedereen naar hartelust kan oefenen. Door de vele aanvragen gaan we zowel in zone 5 als zone 1 driftlessen geven.
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn Andy en onze 156 met een herkeurde tank...
|
|
||||
|
||||
Normaal gezien kom ik ook mijn rondjes rijden!
![]() ![]() Dus, beste mede-Eranners: Tot de 4de!!! ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn. maar nog een vraagje. moest het droog blijven die dag, wat gaat er dan allemaal nat gemaakt worden? blijft de eerste linkse droog? ik ben voorstander van een droge eerste linkse.
tot de 4de Yves |
|
||||
|
||||
indien het niet regent blijft de eerste linkse droog.
|
||||
|
||||
[QUOTE=rappe106]Ik zal er ook zijn. maar nog een vraagje. moest het droog blijven die dag, wat gaat er dan allemaal nat gemaakt worden?
De broek van sommige Passagiers misschien ?... |
|
||||
|
||||
4 november aanwezig
Indien er niets tussenkomt zal ik er ook weer zijn!
Hopende op mooi weer. Eric
|
||||
|
||||
Wij normaal ook met 1 of 2 Yarissen! De groene Vamo racing als het ongeval hersteld is!? De andere (witte ex Meert) zijn motor nog even inrijden.
|
|
||||
|
||||
Misschien de nieuwe A3 S-line even proberen ....
Race-groeten, Jo |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
maar voor de duidelijkheid, NIET ter vervanging van de mini Race-groeten, Jo |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn !
@ Andy : Laat de rest ook droog . Ik spreek in naam van de deelnemers in het laatste uurtje vorige sessie . Tot de 4de ! |
|
||||
|
||||
Quote:
En als het regent laat het dan ook maar droog. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik zal er ook nog eens bijzijn maar dan om foto's te nemen. De vorige keer dat ik erbij was was ergens in augustus. Nu is het de 4de gelukkig vakantie en is het geen probleem, normaal gezien, om af te zakken naar Eran op Zolder.
Mvg... |
|
||||
|
||||
ik denk dat ik ook eens kom....als er nog plaats is, verlof is gevraagd(én gekregen)de goei punten al verzameld bij't vrouwke....
![]() ![]() enkel nog een oppas voor mijn dochter..... en een extra broek meebrengen zeker....want tis dan mijne eerste keer ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|