![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Wij, autosportliefhebbers, klagen weleens dat mensen de weg niet weten te vinden naar de diverse circuits. Al dat moois op de baan en zo goed als niemand die dat kan (wil) aanschouwen.
Met gekromde tenen las ik dan ook het volgende bericht ![]() Quote:
![]() Toch even gespeurd naar de organisatie achter deze "evenementen ![]() Mij niet gezien....................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Naar auto's kijken die een sprintje doen van 200 meter, daar is toch geen zak aan.
|
|
||||
|
||||
ik vind het beter dat ze dit legaal doen dan illegaal maar verder is er ook niks aan...
|
|||
|
|||
Op 9 mei is er ook al een "Race Wars" te doen op Zolder
http://www.racewars.be/ organisatie is van www.imt-tuning.be Lijkt een nieuwe rage te woden precies ![]() |
|
||||
|
||||
Altijd al gedacht dat die Tuning-freaks niet de Einsteins van de samenleving waren
![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ze kunnen dat beter op een 'verlaten - afgedankt' vliegveld doen, zoals hier vorig jaar in Sint-Truiden. Lekker geen last van gehad.
![]() |
|
||||
|
||||
broechemm, ligt dat dicht tegenSt Truiden? zoja, dan was da in Broechem?
ojee.... nagel een strijkplank op uw kofferdeksel, en trek alle andacht!
|
||||
|
||||
Ik heb liever dat ze het op een circuit doen of op een veraten vliegveld dan ergens op de openbare weg.
Ik woon zelf in de polders en ben eens gaan KIJKEN naar zo'n ilegale sprint. Levensgevaarlijk,ze staan gewoon langs de weg te kijken terwijl er zo 2 op een baantje racen waar ze nauwelijks plaats hebben. Je mag er niet aan denken wat er gebeurd als er toch iets mis gaat
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
mmm okay, ma k dacht wel da broechem en brustem gelinkt waren op de een of andere manier
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Zolder 07-11-2004, dan blijf ik lekker thuis.
Quote:
Dan gade gij maar naar uw schoonmoeder ! Ik ben er zeker van dat er ook naar zolder veel volk zal komen kijken.... Het is toch beter zo dan illegaal op de openbare weg ! Ik zou ook wel eens willen gaan kijken , naar de "echte" Fast and Furieus wagens. Ik heb dat nog nooit live gezien. Zullen wel mooi getunde en snelle auto's aan de start komen zeker ! Ik kan toch niet de enige zijn die zo'n evenement wel ziet zitten ? |
|
||||
|
||||
Re: Re: Zolder 07-11-2004, dan blijf ik lekker thuis.
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag was het blijkbaar weer van dat en wat lees ik tot mijn ontzetting: dat ze een decibeldrag doen.
Goed bezig Zolder, de mensen die TC rijden zullen wel investeren in geluidsbeperkende uitlaten om de buren tevreden te houden. je gaat je geluidsdagen toch niet gebruiken voor autosport zeker? ![]()
|
|||
|
|||
Euhm, dan weet je nog niet alles.
De mensen die daar aan de sprint meegedaan hebben, mochten niet meer dan 95dB geluid maken !!! Ja, snap dat maar eens.... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|