De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 01-03-2012, 00:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Tweets vanuit je racewagen! Mag het?

Leuk stukje

http://www.autosport.nl/news/24426/n...eggen_nee.html

En wat vinden wij?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-03-2012, 07:10
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Stof tot discussie...
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport
Reply With Quote
  #3  
Old 01-03-2012, 09:14
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2002
Location: Oud-Heverlee
Posts: 89
Ik denk dat het op een ovaal toch wel iets makkelijker zal zijn dan op een bochtenrijk circuit waar je om de haverklap moet schakelen. Wie kan er trouwens zijn telefoon bedienen met handschoenen aan?
__________________
van waar komen je eurobiljetten en waar gaan ze naartoe??
kom het te weten op eurobilltracker
Reply With Quote
  #4  
Old 01-03-2012, 13:55
Marc Marc is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2007
Location: Peer
Posts: 50
Quote:
Originally Posted by Hoppa View Post
Ik denk dat het op een ovaal toch wel iets makkelijker zal zijn dan op een bochtenrijk circuit waar je om de haverklap moet schakelen. Wie kan er trouwens zijn telefoon bedienen met handschoenen aan?
Voor alle duidelijkheid: het was niet tijdens een neutralisatie met yellows, maar na de rode vlag na de crash van Montoya. Met andere woorden: Keselowski stond stil toen hij een foto op twitter verspreidde. Even later stapte hij net zoals de andere piloten uit en bleef hij verder twitteren. Strikt genomen twitterde hij dus tijdens de race, maar enig gevaar was er niet mee gemoeid.
Het lijkt me alleszins veiliger dan Bruno Senna, die met één hand de Raidillon op en af reed en met zijn andere hand filmde met zijn smartphone. (Voor alle duidelijkheid: niet tijdens een race, maar tijdens een demo.)
Reply With Quote
  #5  
Old 01-03-2012, 14:38
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by Marc View Post
Voor alle duidelijkheid: het was niet tijdens een neutralisatie met yellows, maar na de rode vlag na de crash van Montoya. Met andere woorden: Keselowski stond stil toen hij een foto op twitter verspreidde. Even later stapte hij net zoals de andere piloten uit en bleef hij verder twitteren. Strikt genomen twitterde hij dus tijdens de race, maar enig gevaar was er niet mee gemoeid.
Klopt :

"Par ailleurs, la NASCAR a décidé de ne pas punir le remuant Brad Keselowski (Dodge Penske), qui a apparemment disputé Daytona 500 avec son IPhone dans la poche de sa combinaison, n'hésitant pas à poster quelques commentaires sur son compte Twitter depuis l'habitacle, dès l'instant où la course était arrêtée au drapeau rouge après la collision entre la Chevrolet de Montoya et le Truck qui séchait la piste ! Le board de la NASCAR a estimé que rien n'empêchait un pilote d'être actif sur les réseaux sociaux, dès l'instant où il ne prenait pas de risques pour poster ses messages. Une problématique bien dans l'air du temps, non ?"

bron: speedactiontv.be
Reply With Quote
  #6  
Old 01-03-2012, 18:25
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Het was echt wel plezant. ik zat in de tribune en kreeg via mijn gsm info binnen via Brad die dan even later weer op het groot scherm te zien was:-)
het was dus inderdaad tijdens een rode vlag situatie, toen de wagens helemaal stil stonden en de race geneutraliseerd was. Earnhardt en Logano hielden ook een spurt tijdens deze rode vlag om als eerste bij de toi toi aan de binnenkant van de superstretch te zijn voor een plasje...

dit past helemaal in het totaal gegeven dat NASCAR veel doet voor de fans.
Door de regen werd de race uitgesteld. Toen ik maandag voormiddag om 10 ergens een winkel binnenging en het net weer was beginnen regenen kreeg ik een bericht via de Daytona app dat de race naar 7PM verschoven was. Ze gebruiken de moderne media gewoon veel meer en beter dan in europa...
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #7  
Old 01-03-2012, 19:50
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Het is van de zotte dan coureurs hun mobiele telefoon meenemen in de wagen.
Reply With Quote
  #8  
Old 01-03-2012, 22:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Het is van de zotte dan coureurs hun mobiele telefoon meenemen in de wagen.
Dat probleem zie ik niet zo, als ze hem niet gebruiken met de handen is er geen gevaar. Is dan alleen maar extra ballast handsfree en met oordopjes in de helm? Volgens mij zijn er genoeg amateurs die dit gebruiken als verbinding tussen track en pits tijdens een wedstrijd/training/trackday.

Wat betreft rare dingen in racewagens? Ooit eens BMW E36 de grindbak gehad die een houder had voor een calamiteiten sigaret en jawel, de sigaret ging eraan nadat de piloot uitstapte! Was in 2002, uitkomen dubbele links (toen er nog grind was) tijdens de avondrace van de Belcar.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #9  
Old 01-03-2012, 22:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Marc View Post
Voor alle duidelijkheid: het was niet tijdens een neutralisatie met yellows, maar na de rode vlag na de crash van Montoya. Met andere woorden: Keselowski stond stil toen hij een foto op twitter verspreidde.
Dank voor de info. Als ik het gekrakeel lees van coureur Bleekemolen jnr., CPZ Hotshot Weijers en KNAF-bons Van Dongen lees heeft geen van de drie de beelden gezien de Daytona 500. Een fenomeen wat men steeds vaker ziet in de media, "experts" die maar iets roepen om maar ge-quote of ge-retweet te kunnen worden.

Zelf heb ik de beelden ook niet gezien (wegens zonvakantie) maar een coueur die tijdens een code rood op baan loopt met zijn telefoon en twittert? Niks mis mee.......(wie mailt of facebookt er nou niet al rijdende?) Om andere azijnzeikers voor te zijn, ja in urgente (wat is urgent?) gevallen doe ik dat
ook. Lezen doe ik sowieso al ....... (en nog steeds schadevrij na 5 jaar en 300.000 km verder).
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #10  
Old 01-03-2012, 23:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by A.J. View Post

dit past helemaal in het totaal gegeven dat NASCAR veel doet voor de fans.
Door de regen werd de race uitgesteld. Toen ik maandag voormiddag om 10 ergens een winkel binnenging en het net weer was beginnen regenen kreeg ik een bericht via de Daytona app dat de race naar 7PM verschoven was. Ze gebruiken de moderne media gewoon veel meer en beter dan in europa...
een ultiem voorbeeld van goede klantencommunicatie...................ik zal eraan denken als ik weer eens aan een gesloten hek sta bij Les Combes en de wagens voor mijn neus (maar met een poort ertussen) voorbij razen tijdens een zondag van toch een leuk raceweekend.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #11  
Old 02-03-2012, 01:18
tony s tony s is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 108
Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
Stof tot discussie...
twitteren bij stilstand , is dat alles ?
NASCAR is altijd al extremer geweest , zie video haha

http://www.youtube.com/watch?v=g8gu9...eature=related
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.