![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 17 februari 2012
Vrijdag, 17 februari, de 2de meeting van het jaar 2012.
Deze gaat door op onze nieuwe en toekomstige locatie: "Hotel Brasserie Savarin" Aanvang is zoals steeds 20 uur Voorlopige agenda punten: -Laatste details ivm Jabbeke -Vraagje over de meeting in juni Als er nog mensen zijn die vragen, suggestie of wat dan ook hebben, shoot. Bij deze zal ik me dan ook als eerste aanmelden; -Nismo -TvD -Loeten? -Eyckles? -Loixrallyfan -Big attack? -BSmodels -Sennake -Joka-1 -Doc Tot vrijdag ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 17-02-2012 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Sorry, moet passen deze keer.
Have fun!
|
||||
|
||||
Ben er gewoon weer bij
![]()
|
||||
|
||||
Ik sla deze meeting over, mijn aanwezigheid is vereist in Spa.
![]()
|
||||
|
||||
Als het weer het toelaat, ben ik aanwezig samen met Lesley.
|
||||
|
||||
Ik kom, ook als het weer het niet toelaat.
![]()
|
||||
|
||||
En indien ik op een fatsoenlijk uur terug ben uit Spa, kom ik ook nog even langs
|
|
|||
|
|||
zal er zijn
|
||||
|
||||
Helaas is er een kink in de kabel gekomen om mijn eerste meeting bij jullie bij te wonen. Ik moet zaterdag toch werken en dan wordt het vrijdagavond een beetje te laat voor mij. Voor de volgende meetingziet het er goed uit en ben ik zaterdag de 17e maart vrij. Dus hopelijk tot dan.
Eric |
|
||||
|
||||
Ik moet wel komen, want johny heeft de kas nog
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom ook af.
|
|
||||
|
||||
eerst pa gaan halen in het ziekenhuis daarna kom ik ook. Hoe laat? Geen idee.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Alle twijfelgevallen waren op tijd, zelfs de afstand Spa-Bolderberg was geen probleem voor big attack, terwijl er ook nog enkele onaangekondigde gasten al dan niet op tijd waren, but who cares.
Het was een gezellige avond, weinig agendapunten, maar des te meer een bonte avond. Ik ga hier niet teveel zeveren, alleen enkele sfeerbeelden laten zien.
|
||||
|
||||
Onverwachts op een knopke drukken, levert soms verrassende beelden op;
En dan de meegebrachte WIP's
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|