![]() |
|
|
|||
|
|||
*** LMS Weekend in Spa - 1000KM, CER enz... - De foto's ***
some pics of the classic endurance racing, 55 cars with a lot of very interesting cars, my 10 prefered
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jean paul |
|
||||
|
||||
Toffe dag gisteren, endurance classics waren inderdaad hoogtepunt van de dag, zowel op visueel als auditief gebied!!
Een aantal foto's van me: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
deel 2:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
*** LMS Weekend in Spa - 1000KM, CER enz... - De foto's ***
Heren,
graag jullie foto's in deze thread. We doen het al jaaaaren zo, waarom zou dat nu plotst veranderen?? Thank you! |
|
||||
|
||||
Dan maar even het goede voorbeeld geven en starten met enkele foto's om de modelbouwers te plezieren.
![]() ![]() ![]() ![]() Wat ik voorlopig al opgeladen heb, kunnen jullie in deze set terugvinden: Classic Endurance Racing - CER Last edited by Guido; 10-05-2009 at 00:29. |
|
||||
|
||||
Enkele afbeeldingen......
De aanleiding tot de DNQ Het gevolg
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 10-05-2009 at 10:56. |
|
||||
|
||||
Klopt, de eerste persoon die foto's wilt posten moest idd. een nieuwe thread geopend hebben. Zojuist alle foto's ook samengevoegd in deze thread.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by marcel; 10-05-2009 at 21:32. |
|
||||
|
||||
moet jij eigenlijk hier niet mee aan het sleuren zijn, ipv kiekjes te nemen, Mark?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Een eerste heel kleine selectie van vandaag. 4 stuks zijn het er maar. 'k ga nu lekker slapen want heb aardig wat kilometers in de benen. De rest van de foto's volgen in de loop van deze week ergens.
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Guido; 10-05-2009 at 23:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
some pics of this sunny sunday
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jean paul |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Allereerst: Prachtige foto's van een prachtige race!
Ik ben op zoek naar zijdelingse foto's van de Jetalliance Aston Martin, meer bepaald ben ik op zoek naar Het Jetalliance Flight Training Logo. Ik vraag dit omdat ik deze Aston Martin aan het tekenen ben in Illustrator en ik dit logo nergens kan vinden. Iemand zulke foto's beschikbaar? Dank bij voorbaat! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Belle; 12-05-2009 at 18:56. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|