![]() |
|
|
||||
|
||||
Drifting @ Eran days
Hoe zit het nu met het laatste uurtje driften op het circuit?
|
||||
|
||||
We hebben slecht en goed nieuws:
Slecht : omwille van het geluid van de piepende banden meet de geluidsmeter een te hoge waarde op een 300 meter van het circuit. Dat is de reden waarom we op geluidsarme dagen niet meer mogen driften op het circuit. Tevens waren er klachten van motorrijders dat de piste te glad was de dag na het driften. Bij een natte baan is het geluid OK maar dat kan je zelden op voorhand regelen. De baan natspuiten mogen we niet. Goed : Vandaag met de verantwoordelijke van het circuit de diverse paddocks gaan bekijken en ze willen de grootste paddock "driftklaar" maken. D.w.z. vangrails aan de buitenrand en de greppel op enkele plaatsen dicht zodat we een grote ruimte hebben voor zowel driftschool als Vrij driften. Ook ga ik er werk van maken om tijdens één van de "lawaai" weekends te kunnen driften, maar daarover later meer. Naar volgend jaar toe gaan we die paddock dan ook intensiever gebruiken, en waarschijnlijk op de niet-Eran dagen. Een spijtige evolutie maar we kunnen het zelf niet verhelpen. Als het aan mij lag mocht er constant gedrift worden, maar dat wisten jullie al wel denk ik...
|
||||
|
||||
Dat is idd een spijtige evolutie want driften op de paddock kan nog altijd niet tippen aan een circuit.
En tuurlijk weten wij allen dat jij pro drift ![]()
|
||||
|
||||
Spijtige zaak, maar wel goed dat Zolder iets onderneemt om het driften toch mogelijk te maken, bewijst toch dat ze zelf niet tegen het driften zijn.
We kunnen misschien beginnen met al de omliggende huizen op te kopen, dan zijn er geen klachten meer ![]() |
|
||||
|
||||
Weet er iemand hoe we het Terkameren Bos in Brussel kunnen afhuren....man man dat zou nog eens een drift orgie kunnen zijn... 3 to 4 baanvakken breed, en pendelen van de ene bocht naar de andere...soort van mini driftschleife in het hartje van BXL.
Weerom, spijtig zaak dat Zolder en de lege caravanbewoners het weer zo zien. Inderdaad, er gaat niks boven het circuit, maar de paddock kan fungeren als een basis. Ga ik dan toch moeten uitwijken uit Belgie ![]() Andy, voortdoen en een petitie opstarten PRO DRIFTEN op Zolder. Mijn handtekening heb je alvast. Witten Drifter |
|
||||
|
||||
het ligt niet aan de uitbaters van circuit zolder.
Als we op een Eran dag de hele dag tussen 57 en 59,8 decibel zitten op de meters op zo'n 300m van het circuit en tijdens het driftuurtje op 67 tot 68 decibel dan kunnen we niet veel doen als de norm van het ministerie op 60 db ligt...
|
||||
|
||||
Ik hoop dat het regent op 3 november
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|