![]() |
|
|
||||
|
||||
Francorchamps: het weer!!!
Goedemorgen mede-racefans,
Wij willen morgen(zondag) vanuit het hoge noorden naar BTCS. De grote vraag is natuurlijk: hoe is en wordt het weer. Het is in Francorchamps altijd moeilijk inschatten. Wat zijn jullie verwachtingen??? ![]() |
|
||||
|
||||
Voorzie je toch voor alle zekerheid op regen... ;-)
|
|
|||
|
|||
Hey Vortex,
Leuk om te weten dat de Nederlanders ook interesse tonen voor de BTCS. Ik studeer namelijk voor 3 maanden in Leeuwarden en zal zondag dus zelf niet van de partij zijn. Over het weer kan ik je ook niet al te veel vertellen. Supporter in mijn plaats voor de gele audi van Hemroulle en Verbergt ![]() Groetjes. Laat ons weten hoehet was... Jan |
|
|||
|
|||
nu schijnt de zon en het is erg koud, soms sneeuw!
|
|
||||
|
||||
Sneeuw.... Chance dat ik in de pits ga zitten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ok allemaal bedankt. We zullen ons goed inpakken.
JBR, ik zal je maandag verslag doen en de groeten doen aan de mannen van Audi. |
|
||||
|
||||
nou, het was helemaal goed zondag. Weer viel reuze mee, maar belangrijker: we hebben genoten van het geboden spektakel. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Mooie snelle autos, veel kabaal.
Op naar volgende week!! Mijn zoon zal deze week nog een mooi spin van de gele megane op Eau Rouge online zetten en wat andere beelden. Organisatie: bedankt voor het gratis spektakel!!!!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Voor LMES in Spa ziet het er momenteel nog goed uit.
Volgens de bodemkundige dienst van België, een soort spin-off van mijn werkgever, krijgen we een goed weekend. Last edited by redje; 11-04-2005 at 23:00. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|