![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
Hotels in Brands Hatch
Om er zeker van te zijn dat we ginder kunnen slapen hebben we alvast een gans hotel voor ons genomen. Veel te groot, maar we waren zo zeker dat er nog mensen naar ginder gingen dat we het zeker voor het onzeker genomen hebben.
Wij hebben gekozen voor het volgende pension dat werkt op basis van kamer met ontbijt. We hebben 4 dubbele kamers (klein hotel hé mannen) en dus een capaciteit van 8 personen. 3 daarvan zijn reeds ingenomen door onze fotografen. Het hotel ligt op 3 miles van het circuit. We rijden zelf met 2 wagens richting Calais waar we de trein nemen richting London. Van daaruit is het nog een uurtje rijden. Checkin Calais: friday 24 june 08.28 AM Arrive Folkestone: 08.33 AM Return Fokestone: Sunday 26 june 19.59 PM Arrive Calais: 22.04 PM Iedereen betaald zelf zijn inkomticket, eten en drank 's middags en 's avonds. Voor alle duidelijkheid: we hebben dus nog 5 plaatsen over. Prijs per persoon inclusief: transport van Antwerpen of Lokeren naar Calais, met de wagen op de trein richting Folkestone, vervoer naar hotel, alle transport tussen hotel en circuit, 2 overnachtingen op basis van slapen en ontbijt in een 2 persoonskamer (je kan dus maar beter overeenkomen met wie je slaapt), de complete terugreis naar daar waar je wagen staat. Voor de drank, vrouwvolk en al de rest moeten jullie zelf de geldbeugel opentrekken, sommigen kennende kan dat zwaar oplopen en onmogelijk mee in te calculeren. info van het hotel kan je hier vinden. Prijs per persoon: 225 euro voor het ganse weekend Even voor alle duidelijheid: op=op, ik ben geen reisbureau |
#2
|
|||
|
|||
Nog maar 2 plaatsen over.
|
#3
|
||||
|
||||
Zal het eens met "het vrouwtje" bespreken
|
#4
|
|||
|
|||
BRI hotel uitverkocht !!!
Was beter een reisbureau begonnen ![]() Eén van de volgende uren is Magny Cours - Nurnburgring en Silverstone aan de beurt. |
#5
|
||||
|
||||
Wanneer gaan die door?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|